Aijaa en sitte tienny totakaan.Ännä kirjoitti:Valtran kuormaimis ei kuulukkaan olla tuota Qta tuos ees. Ite en oo vaa löytäny vielä textuuria tuolle numerolle, nii en oo vaihtanu.

Aijaa en sitte tienny totakaan.Ännä kirjoitti:Valtran kuormaimis ei kuulukkaan olla tuota Qta tuos ees. Ite en oo vaa löytäny vielä textuuria tuolle numerolle, nii en oo vaihtanu.
Minkä mallin tee tuo on? Meillä ainaki on teessä 65 jos sille tarviit textuurin ni voin käyvä nappaamassa?Ännä kirjoitti:Valtran kuormaimis ei kuulukkaan olla tuota Qta tuos ees. Ite en oo vaa löytäny vielä textuuria tuolle numerolle, nii en oo vaihtanu.
Sitteha sitä on koko tee 1x0 sarja kolmee toista...Terzi kirjoitti:Jos oikein muistan, tuo on T140.
Tuo edes oo paskaanen. Helposti mä ainaki sain meiän 8550 nii paskaaseksi että ei näy keltaasta väriä ja lasiista näkyy vaa pyyhkimie kohalta.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Tuota vois laittaa tomuiseksi vähä, ei paskaaseksi!
Paskaseks saaminen ei täälläpäin ole lesotuksen aihe vaan se että sen saa vielä puhtaaks.XarioN kirjoitti:Tuo edes oo paskaanen. Helposti mä ainaki sain meiän 8550 nii paskaaseksi että ei näy keltaasta väriä ja lasiista näkyy vaa pyyhkimie kohalta.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Meillä on koneet aina niin puhtaina että vois renkaan päältä syyä keitettyjä pottuja ja lihapulla kastiketta. :3Valmeksi kirjoitti:Paskaseks saaminen ei täälläpäin ole lesotuksen aihe vaan se että sen saa vielä puhtaaks.XarioN kirjoitti:Tuo edes oo paskaanen. Helposti mä ainaki sain meiän 8550 nii paskaaseksi että ei näy keltaasta väriä ja lasiista näkyy vaa pyyhkimie kohalta.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Voihan sitä ruokaa syyä vaikka lietelaarista jos oikeen tykkääUkkomezzo kirjoitti:
Meillä on koneet aina niin puhtaina että vois renkaan päältä syyä keitettyjä pottuja ja lihapulla kastiketta. :3
Mihinä kohtaan oon lesonnu? Naurattaa vaan nuo jokka ei oo ikinä tehny töitä ja luulee tietävänsä jotaki. :DDValmeksi kirjoitti:Paskaseks saaminen ei täälläpäin ole lesotuksen aihe vaan se että sen saa vielä puhtaaks.XarioN kirjoitti:Tuo edes oo paskaanen. Helposti mä ainaki sain meiän 8550 nii paskaaseksi että ei näy keltaasta väriä ja lasiista näkyy vaa pyyhkimie kohalta.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Mitenni? Viime syksyltä. Oisit nähny missä kunnossa kun lopetin.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Ei se niin paskaanen oo ku Ännän tees aiva alus, nyt se näyttää tuolta.Jemex kirjoitti:Mitenni? Viime syksyltä. Oisit nähny missä kunnossa kun lopetin.JD3140 kirjoitti:Ei saa raktoria vängelläkään nuon likaaseksi, ellei sadeta päälle paskaa ja mee 2 metriseen kuralätäkköön.![]()
Tuota vois laittaa tomuiseksi vähä, ei paskaaseksi!![]()
Anjalan maatalous koulu?Simppa kirjoitti:Jotkut tietää jotkut ei. Massey_man ehkä tietää..