Eip.Valmet 1102 kirjoitti:Tuo T162 se sun ediitti teekkari?Valtra_mies kirjoitti:Komeet kuvat ja Teekkarit!

Kerroin vaan Hitekille ohjeet tollasen muokkaamiseen.

Eip.Valmet 1102 kirjoitti:Tuo T162 se sun ediitti teekkari?Valtra_mies kirjoitti:Komeet kuvat ja Teekkarit!
Hitekki kinuaa joka ikiseltä vittu se kinuu väkisillä itelleneErkka kirjoitti:Antakaa nyt ihmees mulleki toi ännän teekari!! :DD
Ja sanokaa nyt ihmees sen nimi joka näitä jakelee!
Ite ainaki sain TheTuopilta.Erkka kirjoitti:Antakaa nyt ihmees mulleki toi ännän teekari!! :DD
Jaitakaa sitte heti jakoon jos niitä tekee niin mieli jaella!
MrJallilta ja TheTuopilta sen saa. Ainaki Hitekki sano!Erkka kirjoitti:Antakaa nyt ihmees mulleki toi ännän teekari!! :DD
Sitä en minä tiedä.Erkka kirjoitti:Mutta miksi jotku antaa ne? Haluaa lisää modeja?
MUtta keneltä the tuoppi sen on saanu?
En hätäseen etittynä.Valtra_mies kirjoitti:Et yhtään pienempää ek:ta löytäny sinappiin.
Mistä vitusta päättelitte että mää sitä jakelisin/antelisin?Onskuli11 kirjoitti:MrJallilta ja TheTuopilta sen saa. Ainaki Hitekki sano!Erkka kirjoitti:Antakaa nyt ihmees mulleki toi ännän teekari!! :DD
Näin.Jespa kirjoitti:Lopettakaa ny saatana hyvän sään aikana täälä, jaksa tuammosta paskaa lukia montaa sivua.. Niinku Ännä jo sanooki nii vahinko on jo tapahtunu.. Jatkakaa YV:llä jos teille jäi viälä jotaki hampaankoloo...
Sulla se silti näytti olevan. En ala tappelemaan, jatketaan yv:llä jos vielä jotain riitaisaa asiaa. Jottei ihan OT:i mene.MrJalli kirjoitti:Mistä vitusta päättelitte että mää sitä jakelisin/antelisin?Onskuli11 kirjoitti:MrJallilta ja TheTuopilta sen saa. Ainaki Hitekki sano!Erkka kirjoitti:Antakaa nyt ihmees mulleki toi ännän teekari!! :DD
Vittu en oo edes kysyny sitä linkkiä keneltäkään, kysyin vaan TheTuopilta eilen että kuka sitä jakelee, että tuskin ainakaan luvan kanssa ja se vaan anto linkin? Ja koko teekkarista pistin vaan yhen kuvan ja poistin samantien.
Ihanku mää saatana olisin joku modien jakelija. En ymmärrä noita teiän johtopäätöksiä.
Ei tarvitte mua tommoseen syyllistää jos joku hitekki niin väittää.
JA mistä hitekki päätteli että multa saa sen, jos en oo kenellekkään sitä antanu enkä linkkiä pyytäny?
OkValtra_mies kirjoitti:Eise oo.
Ko vaihto mun ediitti T162:sen Valtra98:sin ja vissiinki Fordmies4610:pin kaa päikseen toho Valtra98:in muoksimaan T151:seen.
No oliko T151 hyvä?Valtra_mies kirjoitti:Eise oo.
Ko vaihto mun ediitti T162:sen Valtra98:sin ja vissiinki Fordmies4610:pin kaa päikseen toho Valtra98:in muoksimaan T151:seen.