Niimpä!nyykkäri mies12 kirjoitti:Perskutin komeeta!!
valtra M 150 kirjoitti:Aina ku netti on poikki niin oon aikani kuluksi teheny tälläästa:
Ja varmasta hienoin.Farmari99 kirjoitti:Tää on jo varmaan miljoonaskahdeksassadasseitsemäskymmeneskuudes mun tekemä 6400, mutta mitäs se haittaa.![]()
Ei oo muotoja nokas.fendt 936 kirjoitti:Ja varmasta hienoin.Farmari99 kirjoitti:Tää on jo varmaan miljoonaskahdeksassadasseitsemäskymmeneskuudes mun tekemä 6400, mutta mitäs se haittaa.![]()
Iham riittävästi.XarioN kirjoitti:Ei oo muotoja nokas.fendt 936 kirjoitti:Ja varmasta hienoin.Farmari99 kirjoitti:Tää on jo varmaan miljoonaskahdeksassadasseitsemäskymmeneskuudes mun tekemä 6400, mutta mitäs se haittaa.![]()
No ei vitus, paitti jos on sokia.fendt 936 kirjoitti: Iham riittävästi.
En usko koska niillon tuollaanen pirun siisti 703 takaveto.valtra t162 kirjoitti:valtra M 150 kirjoitti:Aina ku netti on poikki niin oon aikani kuluksi teheny tälläästa:
Tee nelikko?
Taijat sitte olla se sokea ite. Ei varmaa iha riittävästi oo, mutta ompahan kummiski.XarioN kirjoitti:No ei vitus, paitti jos on sokia.fendt 936 kirjoitti: Iham riittävästi.
Toi maski on vielä sivuttais-suunnassa kaareva, jos ymmärsit mitä meinaan.Farmari99 kirjoitti:Taijat sitte olla se sokea ite. Ei varmaa iha riittävästi oo, mutta ompahan kummiski.XarioN kirjoitti:No ei vitus, paitti jos on sokia.fendt 936 kirjoitti: Iham riittävästi.
Jos tarkotat sillee niinku tossa teijän 6350:ssä tuo maski menee, nii 6400:ssa ei mee noin, vaa tuo verkko on suora.Nitrobullx kirjoitti:Toi maski on vielä sivuttais-suunnassa kaareva, jos ymmärsit mitä meinaan.Farmari99 kirjoitti: Taijat sitte olla se sokea ite. Ei varmaa iha riittävästi oo, mutta ompahan kummiski.