-

-

-

-

Lopussa oli 3 kärrimiestä, 2 ajo ojaan ja yks roplasi munia ja hihna seiso.

Ite ehotit että oisit innokas tulemaan, mutta sitte kesken pelien aina häippäset. Ei se oo nii että sillon ku sulle käy, nii pelattas, vaan sillon ku molemmille käy.141 kirjoitti:Hitekki sano mulle että olis kuskin tarvetta nevalla, mutta ei taida enää olla
E: Eihän tämmösen kinuajan ja paskan tyypin kaa voi pelata
Komiat kuvat, mutta ei oo kyseessä Massikka-kuski vaan Massikka-poika.Hitekki kirjoitti:Ite ehotit että oisit innokas tulemaan, mutta sitte kesken pelien aina häippäset. Ei se oo nii että sillon ku sulle käy, nii pelattas, vaan sillon ku molemmille käy.141 kirjoitti:Hitekki sano mulle että olis kuskin tarvetta nevalla, mutta ei taida enää olla
E: Eihän tämmösen kinuajan ja paskan tyypin kaa voi pelata
Massikka-kuskin, Nelivedon ja Traktorimies_ tyyppien kans pelaamista. Komeita kuvia ylempänä kaikilla.
No niin, ku aina iskä huutelee että ULOS HOMMIIN SIITÄ!Hitekki kirjoitti:Ite ehotit että oisit innokas tulemaan, mutta sitte kesken pelien aina häippäset. Ei se oo nii että sillon ku sulle käy, nii pelattas, vaan sillon ku molemmille käy.141 kirjoitti:Hitekki sano mulle että olis kuskin tarvetta nevalla, mutta ei taida enää olla
E: Eihän tämmösen kinuajan ja paskan tyypin kaa voi pelata![]()
Se on 8950.Valtra_mies kirjoitti:Tua 905 ja 8550.
Aa no mut silti kermanen! : PMehtä kirjoitti:Se on 8950.Valtra_mies kirjoitti:Tua 905 ja 8550.
Jos innostut multia hakkaamaan ja on kuskeista pulaa niin täältä löytyy yksi.Mehtä kirjoitti: Jos joskus jaksais pelata ihan oikeesti.
Täytyy pistää se turve /rehuporukka joskus pystyyn, mistä oli puhetta.Mehtä kirjoitti:Luulisin!Farmari99 käsialaa, ite vaan ingametin uusiks ei mr koneen päälle.
Neliveto pitää miettiä asiaa!
Jos luotto kuskia tarttette (ei mitenkään itse kehuna tarkoitettuKasitonni kirjoitti:Täytyy pistää se turve /rehuporukka joskus pystyyn, mistä oli puhetta.Mehtä kirjoitti:Luulisin!Farmari99 käsialaa, ite vaan ingametin uusiks ei mr koneen päälle.
Neliveto pitää miettiä asiaa!