___
Kiitos Farmari99:lle kun skinasi raktorin värin siniseksi...

... kun en itte osaaHaitekki kirjoitti:Kiitos Farmari99:lle kun skinasi raktorin värin siniseksi...![]()
Onko viestien muokkaaminen kivaa?Synchron kirjoitti:... kun en itte osaaHaitekki kirjoitti:Kiitos Farmari99:lle kun skinasi raktorin värin siniseksi...![]()
MÄOOMPARASMUOKKAAMAANRATTOREITA kirjoitti:... kun en itte osaaHitekki kirjoitti:Kiitos Farmari99:lle kun skinasi raktorin värin siniseksi...![]()
Tuskin osaat ees itte!Synchron kirjoitti:... kun en itte osaaHaitekki kirjoitti:Kiitos Farmari99:lle kun skinasi raktorin värin siniseksi...![]()
Minä uskon! Koska olet muuttanu mulle monesti ketsupin värin tekstuuriksi.valtravalmet kirjoitti:Älkääpäs vielä leijuko, moniko teistä saa värä vaihettua jos o ketsupi värillä tehty rattori?Minä osaan, jos ette usko nii koittakaas maalata 1494Hs lokarit ja katto. Ne oli ketsupi väreissä ja muokkasi polkuja nii nyt on punaset.
Helppo juttu.valtravalmet kirjoitti:Älkääpäs vielä leijuko, moniko teistä saa värä vaihettua jos o ketsupi värillä tehty rattori?Minä osaan, jos ette usko nii koittakaas maalata 1494Hs lokarit ja katto. Ne oli ketsupi väreissä ja muokkasi polkuja nii nyt on punaset.
No toi Synchronhan sen alotti..Kun kateus on niin suuri,pitää haukkua tai matkia..Farmari99 kirjoitti:Mite vitussa te voitte saaha aikaan tappelun tuommosesta asiasta?
Pata kattilaa soimaa...Casemx120 kirjoitti:No toi Synchronhan sen alotti..Kun kateus on niin suuri,pitää haukkua tai matkia..Farmari99 kirjoitti:Mite vitussa te voitte saaha aikaan tappelun tuommosesta asiasta?
Mä en karehdi hitekkiä yhtää. Se vaa niin paljo teettää muilla.Casemx120 kirjoitti:No toi Synchronhan sen alotti..Kun kateus on niin suuri,pitää haukkua tai matkia..Farmari99 kirjoitti:Mite vitussa te voitte saaha aikaan tappelun tuommosesta asiasta?
Oo sinä hiljaa ku et mistää mitää tiiä saatana.Synchron kirjoitti:Mä en karehdi hitekkiä yhtää. Se vaa niin paljo teettää muilla.Casemx120 kirjoitti:No toi Synchronhan sen alotti..Kun kateus on niin suuri,pitää haukkua tai matkia..Farmari99 kirjoitti:Mite vitussa te voitte saaha aikaan tappelun tuommosesta asiasta?
Mutta karehdin kaikkiä, joilla pyörii fs suurimmilla grafiikoilla.
Näin.maon kirjoitti:Kyllä mää luulen että ne saa siitä vastapalveluksia.