(Renkaat ei oo mun)
Ja PS: Kaikki noi osat on tehty erikseen esim: toi kontti mihin ne kivet menis ja rullat yms mutta täs laitoin kaikki yhteen että näkit millane siitä tulis.

Katotaan katotaan.Farmari344 kirjoitti:Ui jumalaud!
Vieläku pistät että tarvihee tyhjentää, ei täyttää.
Helekatti tää on komia!!!moro(fin) kirjoitti:Kivipekkaa, tän vois sitten ingamettaa ruiskun päälle niin tulis ns lannotettu maata kun ajais tällä äestyksen jälkeen.![]()
(Renkaat ei oo mun)
Ja PS: Kaikki noi osat on tehty erikseen esim: toi kontti mihin ne kivet menis ja rullat yms mutta täs laitoin kaikki yhteen että näkit millane siitä tulis.
ingamettaa sen paalaimen päälle.moro(fin) kirjoitti:Kivipekkaa, tän vois sitten ingamettaa ruiskun päälle niin tulis ns lannotettu maata kun ajais tällä äestyksen jälkeen.![]()
(Renkaat ei oo mun)
nii tai kyntökoneen gamettaa paalaimen päälle ja tuon kivikarhun sitten tuon paalinkeräimen päälle.Auramies kirjoitti:Eli tvaltra skriptaa uuen lajin joka ois kivi jota tulee kyntäessä. Ja tekee eriksee tuon ''karhotin osan'' siitä karhotin ja muute noukin vaunu ja ne sillee et pitääpelissä yhistää.
Mitäs järkeä siinä olis, että tulis kyntöjälkeä? Tuo mikää kyntöaura kuitenkaan ole.Auramies kirjoitti:No saisko sen toimimaa sillee et tulee kyntöjälki myös? Mut sehä pitäs niittää ensi ni sit se ei toimi sillee oikei?