W.I.P karttojen lyhyt esittely. (FS13)
- Traktorimies_
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Re: W.I.P karttojen lyhyt esittely.
On komee ite pelaisin.
Kiitokset!
Tuos vähä paremmat kuvat, ku sain aikaaseks otettua... 

- Korva
- Kielet: Suomi ja huonosti Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Korva
Hitekillä pirun komiaa, pelaisin.

i7 9700K|MSI Z390 Gaming Plus|Gigabyte Geforce RTX2070|16Gb DDR4|Corsair 650W|275Gb SSD+1TB HDD
- HolsetPower
- Kielet: Suomi englanti
Hitekillä komian näköne mappi.
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Komeita mappeja kaikilla! 

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Merssumies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Merssumies
- Viesti:
Komiat mapit kaikilla! Viititkö Hitekki tuon auman linkata, Tai kertoo mistä sen mahollisesti löytää?
-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Hosterista pitäs löytyä.Merssumies kirjoitti:Komiat mapit kaikilla! Viititkö Hitekki tuon auman linkata, Tai kertoo mistä sen mahollisesti löytää?

- Merssumies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Merssumies
- Viesti:
Emminä mitää löytänyFini kirjoitti:Hosterista pitäs löytyä.Merssumies kirjoitti:Komiat mapit kaikilla! Viititkö Hitekki tuon auman linkata, Tai kertoo mistä sen mahollisesti löytää?

Tuli aloitettua uudestaan mapin teko. Nyt on ihan alkutekijöissä kertaalleen, sainpahan sentään kuivurin asenneltua paikkaansa. Toki tietkin on suurimmaksi osaksi tehty.

Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
Osittain omaa ja osittain haasan käsialaa.
Edit:
Riittää tältä päivää taas.

Edit:
Riittää tältä päivää taas.

Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Kaikella kunnioituksella, tunkekaa perseeseen nuo objektitiet. 

On se kumma kun koskaan ei mikään ole hyvä. Jos pellot sarkaojilla ja suorakaiteen muotoisia, niin ei hyvä. Sit jos tiet objecteilla tehtyjä, ei hyvä. Sit jos tekee muutakuin edellä mainittuja, ei hyvä.
Niin koita tässä nyt sit tehdä jotain joka miellyttäis pelaajia. Nyt on tulossa muunlaistakin peltoa kuin suorakaidetta ja sarkaojia pelkästään, niin sit tiet on perseestä. Eli lopputuloksena ei kannata näköjään julkistaa ainuttakaan kuvaa / laittaa mappia jakoon, kun joku pahoittaa mielensä kumminkin.
Niin koita tässä nyt sit tehdä jotain joka miellyttäis pelaajia. Nyt on tulossa muunlaistakin peltoa kuin suorakaidetta ja sarkaojia pelkästään, niin sit tiet on perseestä. Eli lopputuloksena ei kannata näköjään julkistaa ainuttakaan kuvaa / laittaa mappia jakoon, kun joku pahoittaa mielensä kumminkin.
Ääh, toi on vaa kateelline ku ite ei osaaJellona77 kirjoitti:On se kumma kun koskaan ei mikään ole hyvä. Jos pellot sarkaojilla ja suorakaiteen muotoisia, niin ei hyvä. Sit jos tiet objecteilla tehtyjä, ei hyvä. Sit jos tekee muutakuin edellä mainittuja, ei hyvä.

E: Komia mappi!
Viimeksi muokannut Haxa, 19.01.2014 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
+1Haxa kirjoitti:Ääh, toi on vaa kateelline ku ite ei osaaJellona77 kirjoitti:On se kumma kun koskaan ei mikään ole hyvä. Jos pellot sarkaojilla ja suorakaiteen muotoisia, niin ei hyvä. Sit jos tiet objecteilla tehtyjä, ei hyvä. Sit jos tekee muutakuin edellä mainittuja, ei hyvä.
Niin koita tässä nyt sit tehdä jotain joka miellyttäis pelaajia. Nyt on tulossa muunlaistakin peltoa kuin suorakaidetta ja sarkaojia pelkästään, niin sit tiet on perseestä. Eli lopputuloksena ei kannata näköjään julkistaa ainuttakaan kuvaa / laittaa mappia jakoon, kun joku pahoittaa mielensä kumminkin..

Mutta komiaa mappia lellonalla.

Voorumin kovin deutzimies.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
On mulla yks valamis mappi, ei oo hääppöne, http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 82&t=16158 Tuo oli lähinnä vaan minun mielipide objektiteistä ku niillä o vähä kenkku ajjaa, eikä ne oo heleppoja laittaa mäkiseen mappiin. Minun puolesta paskamyrsky vois loppua.maon kirjoitti:+1Haxa kirjoitti:Ääh, toi on vaa kateelline ku ite ei osaaJellona77 kirjoitti:On se kumma kun koskaan ei mikään ole hyvä. Jos pellot sarkaojilla ja suorakaiteen muotoisia, niin ei hyvä. Sit jos tiet objecteilla tehtyjä, ei hyvä. Sit jos tekee muutakuin edellä mainittuja, ei hyvä.
Niin koita tässä nyt sit tehdä jotain joka miellyttäis pelaajia. Nyt on tulossa muunlaistakin peltoa kuin suorakaidetta ja sarkaojia pelkästään, niin sit tiet on perseestä. Eli lopputuloksena ei kannata näköjään julkistaa ainuttakaan kuvaa / laittaa mappia jakoon, kun joku pahoittaa mielensä kumminkin..
![]()
Mutta komiaa mappia lellonalla.

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Suurin osa pelaajista silti pitää kaikesta mitä tuos mapis ny on.Jellona77 kirjoitti:On se kumma kun koskaan ei mikään ole hyvä. Jos pellot sarkaojilla ja suorakaiteen muotoisia, niin ei hyvä. Sit jos tiet objecteilla tehtyjä, ei hyvä. Sit jos tekee muutakuin edellä mainittuja, ei hyvä.
Ei sen yhen Vee Aaa valmetin takia kannata objektiteitä poistaa.

...
No joo, onhan ne hiukan ilkeet laittaa. Mutta jos mun hermoilla saa näinkin siistin jäljen tien ollessa vinossa ruutuihin nähden, niin joku saattaa saada vielä paremmin istumaan ne maastoon.