Ännä kirjoitti:Eiku mä jätän sen nuan ja jaan kaikille naamakirjakaveriille, jotta ne voi laittaa tänne kuvia tuosta.Ruzi kirjoitti:Tekisit ny rungonki.![]()

Ännä kirjoitti:Eiku mä jätän sen nuan ja jaan kaikille naamakirjakaveriille, jotta ne voi laittaa tänne kuvia tuosta.Ruzi kirjoitti:Tekisit ny rungonki.![]()
Nyt ehdottomasti jakoon! Ku on niin komee foordiTraktorimies_ kirjoitti:7610
Voin mä sitä pienentää, mutta siitä tulee helepolla sen näkönen, että se olis normi harmaalla värillä vaan väritetty.Simppa kirjoitti:Tuo muovin tekstuuri taitaa olla turhan iso? (Sisällä oleva "katemuovi"
Ei sen kokonaan pyöree kuulu olla, mutta vähän pyöreempi ku toi Ännän tekemä.Valtra_mies kirjoitti:Eikös ton sinisen "vivun" pitäis olla pallon muotoinen?
Ei siinä, komia Maasika. :3
No älä..Kasitonni kirjoitti:Ei sen kokonaan pyöree kuulu olla, mutta vähän pyöreempi ku toi Ännän tekemä.Valtra_mies kirjoitti:Eikös ton sinisen "vivun" pitäis olla pallon muotoinen?
Ei siinä, komia Maasika. :3
No mikä vittu sua vaivaa? Iteppähän kysyit saatana. Jos toi on sun mielestä pallon muotonen, niin ihmeellisiä palloja siellä teillä päin. :DDValtra_mies kirjoitti:No älä..Kasitonni kirjoitti:Ei sen kokonaan pyöree kuulu olla, mutta vähän pyöreempi ku toi Ännän tekemä.Valtra_mies kirjoitti:Eikös ton sinisen "vivun" pitäis olla pallon muotoinen?
Ei siinä, komia Maasika. :3![]()
Antaa olla vaikka kolmio, sitä pelissä kukaan tuijjota koko aikaa...Kasitonni kirjoitti:No mikä vittu sua vaivaa? Iteppähän kysyit saatana. Jos toi on sun mielestä pallon muotonen, niin ihmeellisiä palloja siellä teillä päin. :DDValtra_mies kirjoitti:No älä..Kasitonni kirjoitti: Ei sen kokonaan pyöree kuulu olla, mutta vähän pyöreempi ku toi Ännän tekemä.![]()
Mimmoset painot massikas on?Maattanee kirjoitti:Takavannepainot ois nätit.