Ja otin lokasuojat pois.testom kirjoitti:Et oo tohon tehny mitään..Muutakun etu renkaat kääntäny.

Ja otin lokasuojat pois.testom kirjoitti:Et oo tohon tehny mitään..Muutakun etu renkaat kääntäny.
Kiitos, mutta bugeja löytyyFini kirjoitti:Kyllä on hieno CombiPack.
Juu samoila linjoillamjom kirjoitti:Hienoa! Mutta yksi ongelma. Se on belarus.
Ruski laatuamjom kirjoitti:Hienoa! Mutta yksi ongelma. Se on belarus.
Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.
Mää oon.Belkku kirjoitti:Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.Ette oo kukkaan varmaan edes kopissa käyny..
Ei siinä mitää mutta ei ne kestä mitää... Kaikki ny varmaha ryssän laadun tietää?Valtra boy kirjoitti:Mää oon.Belkku kirjoitti:Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.Ette oo kukkaan varmaan edes kopissa käyny..
Tämä justiisa.Haxa kirjoitti:
Määki oon ja oon ajanu.Valtra boy kirjoitti:Mää oon.Belkku kirjoitti:Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.Ette oo kukkaan varmaan edes kopissa käyny..
Just nii.. Ite olen ajanu ja todennu, että yhtä hyvä, ku muutkin traktorit. On muuten komeet belkut, mistä meinaat vanteet ottaa?Belkku kirjoitti:Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.Ette oo kukkaan varmaan edes kopissa käyny..
Varmaan siitä TheJussin 826:tosesta.SampoMan kirjoitti:Just nii.. Ite olen ajanu ja todennu, että yhtä hyvä, ku muutkin traktorit. On muuten komeet belkut, mistä meinaat vanteet ottaa?Belkku kirjoitti:Tämä justiisa.Valtra boy kirjoitti:Työ vaan haukutte varmaa kun ette oo ikinä ajanu.Ette oo kukkaan varmaan edes kopissa käyny..
No eine kuitenkaan mitää parhainta laatua oo siltikään, vaikka ne kestää jotenki jne. On meilläki ryssän paskakärrit, en muista oliko vielä toinenki kärri ryssien tekemä, vaa entiiä, eine mitää laadukkaita oo.Onskuli kirjoitti:Mitäny meillä ryssän maansiirtokärri ja puukärri nii ei oo repeämiä rungons yms. Ihan hyvässä kunnossa olleet, ei oo kertaakaa hitsattu.Eikä renkaita paikkailtu.