Minun linkkaamassa massikassa on että mitähä sää sekoilet ?Deereman kirjoitti:Muuten hyvä mutta misään nois ei oo niitä vaihteita ku ehkä tyos MB trackis
![]() | Lataa tästä... |
Huomasin muuten että esim siinä yhdessä mr fentissäkin on nuo vaihteet liekö muissakin mr vehkeissä?opelman kirjoitti:Kannatta pistää se more realistic modi ja siihen natikka paketti. Siinä on powershifti vaihteet.
Kaikissa mr vehkeissä on T1,T2,T3 vaihteet osassa vielä T4noppis kirjoitti:Huomasin muuten että esim siinä yhdessä mr fentissäkin on nuo vaihteet liekö muissakin mr vehkeissä?opelman kirjoitti:Kannatta pistää se more realistic modi ja siihen natikka paketti. Siinä on powershifti vaihteet.
Ahaa enpäs tiennyt, olen taas hieman viisaampi, tosin ei minulla viel montaa mr konetta ole.opelman kirjoitti:Kaikissa mr vehkeissä on T1,T2,T3 vaihteet osassa vielä T4noppis kirjoitti:Huomasin muuten että esim siinä yhdessä mr fentissäkin on nuo vaihteet liekö muissakin mr vehkeissä?opelman kirjoitti:Kannatta pistää se more realistic modi ja siihen natikka paketti. Siinä on powershifti vaihteet.