Kommentteja..?

Komia kuva ventti!Ventti kirjoitti:Paalia teiän ja otin etulokarit pois. Onks toi ilman lokareita hienompi, vai niillä Ventin lokareilla mitkä tossa oli?Kommenttia.

Matkija, melekee sama moinen ku mulla.Ventti kirjoitti:Paalia teiän ja otin etulokarit pois. Onks toi ilman lokareita hienompi, vai niillä Ventin lokareilla mitkä tossa oli?Kommenttia.
 Kaikki pitää aina kopioija muilta, piru vietä.
 Kaikki pitää aina kopioija muilta, piru vietä.  

<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekeleJaa, miten niin? Kerro.Terzi kirjoitti:En kyllä hitekkinä sanos yhtään matkimisesta

Muutenki se on aivan sama, vaikka matkiiki. Mielummin tekee ite eikä ala kitiseen vaikka hitekiltä.Terzi kirjoitti:En kyllä hitekkinä sanos yhtään matkimisesta
 Tää on mun vaan mun mielipide, mutta ei sen enenpää illalla tulee joku kuva taas.
 Tää on mun vaan mun mielipide, mutta ei sen enenpää illalla tulee joku kuva taas.  
 <-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!No tulleeko mittään mieleen Ännän teeläisestä?Hitekki kirjoitti:Jaa, miten niin? Kerro.Terzi kirjoitti:En kyllä hitekkinä sanos yhtään matkimisesta
 <--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekeleVautsi.Terzi kirjoitti:No tulleeko mittään mieleen Ännän teeläisestä?Hitekki kirjoitti:Jaa, miten niin? Kerro.Terzi kirjoitti:En kyllä hitekkinä sanos yhtään matkimisesta
 No tulleeko mittään mieleen turhasta paskan jauhamisesta?
 No tulleeko mittään mieleen turhasta paskan jauhamisesta?