Mullois tämmönen pyyntö, että ko kuvia tulee iha riittävästi per sivu, niin laittakaa vaikka piilolaatikkoon, koska ainakaa minun pierunetti ei jaksa kaikkia edellisenkään sivun kuvia ladata.

Joo, ite oon samaa mieltä että laitettais piilolootaan, jos vaikka on kahta kuvaa enempi.BluePower kirjoitti:Joo, kommeita kuvia.
Mullois tämmönen pyyntö, että ko kuvia tulee iha riittävästi per sivu, niin laittakaa vaikka piilolaatikkoon, koska ainakaa minun pierunetti ei jaksa kaikkia edellisenkään sivun kuvia ladata.
Lataa se ne kuvat silti vaikka ne oilisi sielä piilolaatikossa, mutta eivät pompi silmille.A93Hitekki kirjoitti:Joo, ite oon samaa mieltä että laitettais piilolootaan, jos vaikka on kahta kuvaa enempi.BluePower kirjoitti:Joo, kommeita kuvia.
Mullois tämmönen pyyntö, että ko kuvia tulee iha riittävästi per sivu, niin laittakaa vaikka piilolaatikkoon, koska ainakaa minun pierunetti ei jaksa kaikkia edellisenkään sivun kuvia ladata.XarioNilla hieno Vallu.
Good.Korva kirjoitti:Näkyy meitti ekas kuvas mut oli nii huonoi että myytii vittuu.