Kerkolan tila! [Päivitys 34]
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kerkolan tila! [Päivitys 32]
Komiaa toimintaa. Meillekki tuli viime kesäksi tollanen kvernelandin yks roottorinen. Perhanan hyvä kampe, huonoimpia heinikoilta lyötiin 9m yhteen. Ei oikeestaan kahta karhoa viititty ees laittaa ku tuli toispuoleisia paaleja.. Kolme karhoa yhteen suurimmaksi osaksi..
Kyllä tyytyväinen oon ite kans. Komiasti menee kaksi 320 koneen karhoa yhteen karhotinpellit kiinni mutta auki ajaessa jää ikävästi n.20cm työleveys vajaaksi vaikka kuinka rattimies ois.Maatila kirjoitti:Komiaa toimintaa. Meillekki tuli viime kesäksi tollanen kvernelandin yks roottorinen. Perhanan hyvä kampe, huonoimpia heinikoilta lyötiin 9m yhteen. Ei oikeestaan kahta karhoa viititty ees laittaa ku tuli toispuoleisia paaleja.. Kolme karhoa yhteen suurimmaksi osaksi..
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Onko tuo silppurivaunu 3500 vai 4000? Ja onko silppuri 900 vai 1050? Teekkari taitaa olla joku 170hv? Kesällä vedettin hinattavalla 850 JF yhtä 3.5m jäljiltä 140hv peuralla. Pikkasen sais olla lisää mutta aika nopeasti tulee varmaan silppurinkin rajat vastaan. Meillä kanssa pöttingerin 1 roottorinen muttei riitä työleveys yhistämään 3kpl 3.5m karhoa 2 vedolla. 3.2m taitais mennäkkin. En muista nyt kun niin vähän 3.2m jäliltä vedetty.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Miten leveä toi on? Meillä oli aiksemmin JF:n yks roottorinen isoimmalla roottorilla (olisko ollu 4,5m) niin yletti erittäin helpoti ton 3,2 koneen jäleltä siirtämään viereisen päälle.
JF ES 3600. 1050 silppuri. 230koni. Tuo noin 6.40m on optimaalinen tolle silppurille , säästää aikaa kun karhottaa vaikka plussais karhotuksen ajan. Alkaa vaan olemaan hakkurien terien vaihto edessä ku pitää ajaa älyttömän hiljaa ja meinaa aina tukkeutua päisteen kurveissa.Muhka kirjoitti:Onko tuo silppurivaunu 3500 vai 4000? Ja onko silppuri 900 vai 1050? Teekkari taitaa olla joku 170hv? Kesällä vedettin hinattavalla 850 JF yhtä 3.5m jäljiltä 140hv peuralla. Pikkasen sais olla lisää mutta aika nopeasti tulee varmaan silppurinkin rajat vastaan. Meillä kanssa pöttingerin 1 roottorinen muttei riitä työleveys yhistämään 3kpl 3.5m karhoa 2 vedolla. 3.2m taitais mennäkkin. En muista nyt kun niin vähän 3.2m jäliltä vedetty.
Oisko ollu 3.9m. Juu kyllä tollakin kun niittää karheelle niin menee todella komeesti mut leviänä jää vajaaks.Peluri4 kirjoitti:Miten leveä toi on? Meillä oli aiksemmin JF:n yks roottorinen isoimmalla roottorilla (olisko ollu 4,5m) niin yletti erittäin helpoti ton 3,2 koneen jäleltä siirtämään viereisen päälle.
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Eikö vaunussa ole terotinta terille? Auttaa julmetusti kun teroittaa terät. Meillä meni vanhuuttaan se teroitus kivi keskeltä puoliksi niin vedettiin pistoolihiomakoneella teräväksi.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
On terotin. On vaa nii loppu terät ja vastaterä ettei autaMuhka kirjoitti:Eikö vaunussa ole terotinta terille? Auttaa julmetusti kun teroittaa terät. Meillä meni vanhuuttaan se teroitus kivi keskeltä puoliksi niin vedettiin pistoolihiomakoneella teräväksi.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Ai perhana tuttuja konehia kuvissa. Nimimerkillä olen ajanut kuvissa näkyvää 6820 Jontikkaa, kun oli tetissä Tuorlassa.
Päivitys 33!
Kuvia työssäoppimisjaksoltani Ruotsista + jotain sekalaista.
E: Näköjään 10000 lukua mennyt rikki, kiitoksia
Kommenttia!
Kuvia työssäoppimisjaksoltani Ruotsista + jotain sekalaista.

Kommenttia!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kerkolan tila! [Päivitys 33]
Komeat touhut ja ennenkaikkea koneet tuolla ruotsinmaalla! 

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
135 verku ei oo vielä valmiiksi asti tullu?

Voorumin kovin deutzimies.

Nyt on maalattu, ja odotellaan osatilausta. Konepellin maalaus kusas hieman saa nähä jaksaako maalata uudestaanMaon^ kirjoitti:135 verku ei oo vielä valmiiksi asti tullu?

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Mutta varsin mukava ku saa näihin osia englannista hyvin eiväkkä hirveen hintasiakaan ole.Maattanee kirjoitti:Nyt on maalattu, ja odotellaan osatilausta. Konepellin maalaus kusas hieman saa nähä jaksaako maalata uudestaanMaon^ kirjoitti:135 verku ei oo vielä valmiiksi asti tullu?Uudet renkaat myös paikoillaan jne

Voorumin kovin deutzimies.

Juu englannista meillekkin tulossa. Tais olla uudet lokarit takavalot teipit ja merkit ja penkki muistaakseni.Maon^ kirjoitti:Mutta varsin mukava ku saa näihin osia englannista hyvin eiväkkä hirveen hintasiakaan ole.Maattanee kirjoitti:Nyt on maalattu, ja odotellaan osatilausta. Konepellin maalaus kusas hieman saa nähä jaksaako maalata uudestaanMaon^ kirjoitti:135 verku ei oo vielä valmiiksi asti tullu?Uudet renkaat myös paikoillaan jne
Oisha tuohon meiänki verkuun osat ku kerkeis vaan maalaamaan ensiksi.
![]()
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
On siellä ruotsissa vaan mörköjä nuo vehkeet. Komeaa blogia! Oli varmaan mukava lähtee tuommosen 8530 deeren jälkeen ajelemaan tuolla 1950?

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
Re: Kerkolan tila! [Päivitys 34]
Päivitys 34!
Harmillisen vähän tullut kuvia otettua ja suurin osa niistäkin vanhan rikki menneen puhelimen syöväreissä
Kommenttia!
Harmillisen vähän tullut kuvia otettua ja suurin osa niistäkin vanhan rikki menneen puhelimen syöväreissä

Ompas tutun näköinen New Holland, onkohan tuo pyörinyt sataman seudulla, siellä näin samanlaisen vehkeen ja samanlainen pirun kirkas paneeli.
Hyviä kuvia niinkuin aina. 

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mikäs hollanti mahtaa olla malliaan?

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
Handsome ploughing 

- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Kylläkai tuolla paalikärryllä ois uskaltanu 18 paalia kerralla ajaa.