Nikulan maitotila
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Nikulan maitotila
Näytti tuo fentti ja perhonen tutulta nii niititkö tässä meijän maita laiturille ?

Kiitos RAPE
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Mää en itte oo tänävuonna ollu ollenkaa siinä remmissä mukana, mutta sama kone se on joka skantzien silppurien eellä pörrää. 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Ruuvilla jos ois pyoliperhonen niin kaks karhoa vierekkäin niin ne vetäs karhottimella niin sais kunnon karhoa.Peluri4 kirjoitti:Joo kyllä tuommosta elhoa tekis kovasti mieli mikä kuvissakin on.Maon^ kirjoitti:Perhosen laittaisin suoraan, paljon tasapainosempi ajaa.Tai se elhon puoliperhonen ruuvilla. Siihenhän saa sitte ostaa toisen puolen kun on saanu toisenpuolen maksettua.
![]()
Eikös sitä sen verran pidä olla ilmaa että kolmeripaa ottaa kerralla maahan?Ruuvi ei tuu kyseeseen kun karhotinkin löytyy ja heinä kuivaa kuitenkin paremmin pienemmässä karhossa... Jos puoliperhoseen päädytään niin todennäkösesti se toi kvenelantti on, täytyy nyt vielä kysellä mikä on väliraha tommoseen elhoon.
Tuosta Kvernelandin uudesta mallistakin on kuulemma tulossa perhonen, se olis kanssa erittäin kiinnostava, mutta sen markkinoille tulo taitaa kestää sen verran kauan että ei malta sitä odottaa.

Voorumin kovin deutzimies.

- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
No joo tokihan niinkin, mutta kaikissa tilanteissa ja kaikilla lohkoilla ei onnistu, tai niittäminen ainakin moni mutkaistuu reunakierroksilla ja hankalilla lohkoilla. Lisäksi se kuivuminen.
-
Niin no oliskai se ruuvi parempi kun matto.
Hyvinhän nuo silläkin tehyt karhot kuivaa kun viittii käyä pöyhimellä nykäisee kuohkeaksi karhon..
Alkaa vaan kunnon karholla menee pöyhin tukkoon liian herkästi. 

Sitte se on jo aivan sama ajella karhottimella jos ne erikseen pitää pöyhimellä pyöritellä...
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Samazin koko perhonen ilman mattoja ja murskainta? Hinta ois ainakin aika alhainen.
Onko noi tein livakat 14 vai 16.5m3? Aisapainoa noissa taitaa tulla aika reilusti. Ite meinasin isäntää innostaa ostamaan jontikkaan takaparit ni vois tässä kotona ainakin käyttää niitä levittäessä.
Onko noi tein livakat 14 vai 16.5m3? Aisapainoa noissa taitaa tulla aika reilusti. Ite meinasin isäntää innostaa ostamaan jontikkaan takaparit ni vois tässä kotona ainakin käyttää niitä levittäessä.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
14 livakka, Paripyörät on kyllä keväällä aina alla. Mä oon sitä mieltä että täytyy olla ehdottomasti murskain kone... Vaikeissa olosuhteissa heinä oikeasti kuivaa paremmin ja mitä joissain paikoissa ajettu niittokoneen jäljiltä niin tahtoo vaan sitä polkeentunutta heinää jäädä maahan... Murskainkoneen jäljestä sitä ei jää vaikka karhojen päältä poljetaankin...
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Jaahans, laitetaampas pitkästä aikaa päivitystä.
Laitampa vielä pari ilmakuvaa meidän tilasta.
Vuodelta 1965.

2015.

Vois joskus laittaa muutaman muunki ilmakuvan tänne, mitkä on otettu joskus 95-03, täytyy vaan katella ne tuolta komerosta.
Kommentit ja kysymykset erittäin tervetulleita, jossain vaiheessa voisin kaivaa jotain kuvia myös whatsappin puolelta tuolta aika väliltä, niin olis varmaa jotain puinti yms. kuvia kanssa.
Vuodelta 1965.

2015.

Vois joskus laittaa muutaman muunki ilmakuvan tänne, mitkä on otettu joskus 95-03, täytyy vaan katella ne tuolta komerosta.

Kommentit ja kysymykset erittäin tervetulleita, jossain vaiheessa voisin kaivaa jotain kuvia myös whatsappin puolelta tuolta aika väliltä, niin olis varmaa jotain puinti yms. kuvia kanssa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Fb:n messengerissä ainakin niitä puimurin tyhjennyskuvia. Pelkkä ruuvi kuvassa. 

"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Semmosiahan ne taitaa olla juu. 

- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Laitetaas vielä loppuvuodelta muutama kuva.
Kommentit edelleen tervetulleita. 

- Haasa90
Komeita kuvia on kyllä. Jatkoo vaan kans tulevaisuudessaki 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Maatila
- Moderaattori
Mielenkiintosta kateltavaa tullu tännekki. Vois tiekki alotella taas irl plokia jossai vaihees. On vaa nii paskoja nää androidin puhelimet ,että saa kuvia siirrettyä suoraan koneelle.. Joutuu aina facen ym kautta laittaan jos mielii koneelle saada mitään.
-
Mitenkä niin itellä menee automaattisesti kameran kuvat suoraan pilveen niin sieltähän ne saa nätisti ladattua koneellekkin.Maatila kirjoitti:Mielenkiintosta kateltavaa tullu tännekki. Vois tiekki alotella taas irl plokia jossai vaihees. On vaa nii paskoja nää androidin puhelimet ,että saa kuvia siirrettyä suoraan koneelle.. Joutuu aina facen ym kautta laittaan jos mielii koneelle saada mitään.

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Piuhalla kiinni koneeseen ja puhelimen kamerakansiosta siirtää niin käy aika kätevästi.Maatila kirjoitti:Mielenkiintosta kateltavaa tullu tännekki. Vois tiekki alotella taas irl plokia jossai vaihees. On vaa nii paskoja nää androidin puhelimet ,että saa kuvia siirrettyä suoraan koneelle.. Joutuu aina facen ym kautta laittaan jos mielii koneelle saada mitään.
- Maatila
- Moderaattori
Nimenomaan ku koko talon ykskään tietokone ei löydä mitään koko puhelimesta. Jokaisen androidin kans sama homma mitä mulla on ollut. Kaikki kuvat mitä oon tänä vuonna postannu foorumille on facesta kopioitu vaan kuvan osoite.superpottu kirjoitti:Piuhalla kiinni koneeseen ja puhelimen kamerakansiosta siirtää niin käy aika kätevästi.Maatila kirjoitti:Mielenkiintosta kateltavaa tullu tännekki. Vois tiekki alotella taas irl plokia jossai vaihees. On vaa nii paskoja nää androidin puhelimet ,että saa kuvia siirrettyä suoraan koneelle.. Joutuu aina facen ym kautta laittaan jos mielii koneelle saada mitään.
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Käyttäjäs vaan vika, joko sä et oo vaihtanu puhelinta tiedonsiirtotilaan tai sit etit koneella väärästä paikasta.Maatila kirjoitti:Nimenomaan ku koko talon ykskään tietokone ei löydä mitään koko puhelimesta. Jokaisen androidin kans sama homma mitä mulla on ollut. Kaikki kuvat mitä oon tänä vuonna postannu foorumille on facesta kopioitu vaan kuvan osoite.superpottu kirjoitti:Piuhalla kiinni koneeseen ja puhelimen kamerakansiosta siirtää niin käy aika kätevästi.Maatila kirjoitti:Mielenkiintosta kateltavaa tullu tännekki. Vois tiekki alotella taas irl plokia jossai vaihees. On vaa nii paskoja nää androidin puhelimet ,että saa kuvia siirrettyä suoraan koneelle.. Joutuu aina facen ym kautta laittaan jos mielii koneelle saada mitään.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Joo piuhalla mäkin oon ottanu, puhelimesta pitää vaan tosiaan valita ensin tiedonsiirto tila, jossei sitä laita niin puhelin löytyy kyllä muttei tiedostoja.
- Maatila
- Moderaattori
Ahaa joo, pitääpä koittaa.