Kirjoitusasu

Vanhat LS-FIN.Com palvelun tiedotteet ja kyselyt käyttäjille.
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Kirjoitusasu

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Olen huomannut, että porukalla on taas unohtumassa isojen alkukirjainten ja pisteiden/huutomerkkien/kysymysmerkkien käyttö. Meillä valvojilla on muutakin elämää kuin toimia äidinkielenopettajana korjaamassa teidän viestejänne. Lisäksi pilkkujen käyttö olisi suotavaa, koska se helpottais jonkun verran viestien lukemista. Pilkun paikallakin on väliä, pahimmillaan tuhansia kilometrejä koska on eri asia sanotaanko; "Armoa, ei siperiaan" vai "Armoa ei, siperiaan"... :)

Joten eiköhän korjata asia vielä kun se ei ole kokonaan päässyt lipsumaan pois raiteltaan. Viestien ei todellakaan tarvitse olla täydellisesti kirjoitettuja, mutta niistä kuuluisi saada selvää. Isot alkukirjaimet ja pisteet sekä pilkut edesauttavat asiaa. Pahimmillaan voi ansaita varoituksen jos kirjoittaa jatkuvasti epäselvää tekstiä eikä korjaa kirjoitustaan vaikka siitä huomautetaan. Mutta yleisesti ottaen suurin osa käyttäjistä on kirjoittanut todella hyvin ja selvästi. Eiköhän tosiaan korjata asia! :)
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kirjoitusasu

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Kannatan! Itsekkin joudun joskus editoimaan viestiä,koska oon unohtanut laittaa ison alkukirjaimen. :D
Volvomies on erimies.
Avatar
Ropsutv
Viestit: 1888
Liittynyt: 07.01.2010 16:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Ylivieska
Kielet: Suomi ja Enkku
Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Kirjoitusasu

Viesti Kirjoittaja Ropsutv »

RainBow kirjoitti:Kannatan! Itsekkin joudun joskus editoimaan viestiä,koska oon unohtanut laittaa ison alkukirjaimen. :D
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
Lukittu

Palaa sivulle “Vanhat tiedotteet ja kyselyt käyttäjille”