Muutamia vapaita luukkuja vielä nopeimmille!

Ekaksi se on jo varattu. Toiseksi veikkaan että luulet et se modi tulee vaan sulle jos varaat sen?kapepelaa kirjoitti:varaan modiluukun 23,12
Laitoin sinulle RehuriFin :n luukun.Ara kirjoitti:Voin ottaa tuon 6.12. kuvaluukkuna, jos Rehurilla ei ole mahdollisuutta siihen.
3.12. luukku olisi vapaana nopeimmalle!Admin kirjoitti:Muistakaahan lähettää sisältö varattuun luukkuun hyvissä ajoin minulle!
Taas näyttää siltä ettei sisältöä ole tulossa kaikkiin luukkuihin.
Esim. materiaalia ei ole tullut vielä 3.12. luukkuun...
Jakari oli laittanut sinulle luukku kolmosen sisäillön mitä topperi olisi laittanut mutta en tiedä mikä mättääAdmin kirjoitti:Jep jep vähän ikävää yrittää touhuta tätä kun porukka ei ole 100% mukana menossa.
Luukkujen sisällön saa lähettää minulle hyvissä ajoin. Kuitenkin esim. 30 tuntia ennen omaa vuoroa. (Jos vuorosi on esim. 4.12. maanantaina lähetä sisältö minulle jo mieluiten perjantai-iltana tai lauantaina.)
Nykyinen elämäntilanteeni ei oikeen myöskään auta asiassa.
Sisältö on laitettu mutta jossain mättäägotscammedfak kirjoitti:Jo on kun 3 luukku tyhjänä perkale. Koittakkee suaha joku sinne modi![]()
Harmin paikka, jos niin käyAdmin kirjoitti:Jos vielä jää materiaalia toimittamatta ilman hyvää syytä niin pitää alkaa harkitsemaan porttikieltoa rangaistukseksi...![]()
Erittäin ikävää että vaivaudutaan varaamaan luukku mutta ei yhtään voida nähdä sitten vaivaa luukun eteen saatikka sisältöön.
Taitaa jäädä LS-FIN.Comin viimeiseksi joulukalenteriksi tämä.