Suosittelen!S.Tiensuu kirjoitti:Noh, tulkoon jos on tullakseen. Tuli kauhee LS himo niin pitää hankkia parempi kone ja alkaa pelailemaan

Suosittelen!S.Tiensuu kirjoitti:Noh, tulkoon jos on tullakseen. Tuli kauhee LS himo niin pitää hankkia parempi kone ja alkaa pelailemaan
14MB_Trac kirjoitti:Suosittelen!S.Tiensuu kirjoitti:Noh, tulkoon jos on tullakseen. Tuli kauhee LS himo niin pitää hankkia parempi kone ja alkaa pelailemaanMinkäs ikäinen olet?
Nooh, mekä täyttää vasta 23men päivän päästää..Tumpe kirjoitti:Hah mulla enää 8päivää niin 14vuotta;) sori Offtopic
no kylläpä sitä nyt ollaan iloisiaTumpe kirjoitti:Hah mulla enää 8päivää niin 14vuotta;) sori Offtopic
NirsoAdmin kirjoitti:Sais tuottaja vähän enemmän lähettää tietoa pelistä.
2 tonnin setin tilasin nyt jolla pyörii pelit ku pelit modeilla ku modeilla, ei entisessäkään ollut mitään vikaa mut olen tälläinen. 24'' ja Sonyn multimedia audiot ymym.
Toukokuussa 18 !Muskeli_ kirjoitti:Helmikuus 18!sori ot!
Ennemmin ne varmaan sen multiplayerin tekee, kuin lähiverrkopelausmahdollisuuden! Kuitenkin pelaajia on niin laajalla alueella, vaikka samassa maassa onkin!Jussinaattori kirjoitti:Onko kenelläkään mitään varmaa tietoa tuosta moninpelistä??
Saattaa olla teillä pelkästään toiveajattelua. Suurella todennäköisyydellä se on vaan lähiverkossa mahdollista.
No ei se ny noin voi olla..xsubbi kirjoitti:varmaan tulee eka lataus ja se on jotain 30 ja cd sit 50
veikkausta siis