Nyt on tuon alla tuollainen vähän isomman luokan viritelmä, ei siis sinänsä erityisen iso mutta että kotitila on kartano ja sitä rataa... Esikuvana 'taiteellisin vapauksin' käyttämältäni tilalta kun navettakin löytyy, ajattelin ottaa lopultakin sen paskankin mukaan, mutta jättää lehmät kuitenkin kartan ulkopuolelle yhä, siis pois silmistä. Ja sitten niihin (todella) tyhmiin kysymyksiin:
1. Sininen Tower Silo nimellä kulkeva siilo, siis se mikä useimmilla kartoilla navetan vierestä löytyy ja johon liittyy myös se kuljettimen pätkä, mikä sen käyttötarkoitus on, eli minkä triggerin se vaatii ja mitä sille kuljettimelle roudataan (mä en tosiaan ole lehmien kanssa pelannut yhtään)?
2. Tuottavatko ostetut lehmät pelissä paskaa myös ruokkimatta, vai kuinka tuo olisi järkevintä toteuttaa (kun mä en tosiaan saa sitä alkuperäistä lehmäaitausta sovitettua kartalle mitenkään järkevästi)?
3. Guellegruben nimellä kulkevan paskasäilön, siis sen verkkoaidalla varustetun pyöreän altaan triggeri: jos mä haluaisin että "sitä itteensä" saisi myös muualta, riittäkö se että monistan sitä triggeriä kyseisiin paikkoihin?
Kiitokset jo etukäteen.