Esineet koviksi

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Wolfheart
Viestit: 260
Liittynyt: 14.02.2010 16:05

Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Wolfheart »

Toivon mukaan viimeinen kysymys vähään aikaan, alkaa olla tätä vaille valmista. Eli väkersin rakennuksen vähän noin niin kuin sisätiloineen. Muuten hyvä, mutta ukko tahi traktori, aivan sama, läpi menee kunnon kummitustyylillä että vilahtaa. Se mitä tähän asti olen urkittua saanut, on rasti ruutuun rigid body ja valinnaksi static, ja tämä sitten rakennuksen jokaiselle erilliselle osalle erikseen. Vaan kun ei toimi, läpi menee. Tarttisko tuon suhteen tehdä jotain jo Blenderissä? Ilmeisestihän sen "kovettamisen" pystyisi käännösvaiheessakin tekemään?
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Venom »

Johtuu siitä että oot muuttanut kokoa väärästä kohin. Siihen ekaan 1 1 1, ja avaat sen alavalikon siit ja sieltä muutat koon.
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”