Minä aloitan kysymällä että mistä voi muuttaa traktoreiden hintaa?

Sieltä ModDesc tiedostosta pitäis löytyä semmonen kohta kuin price. Tai sit se on siellä modin .xml tiedostossa.RainBow_ kirjoitti:Elikkä tännekki tää.
No tiedän ton.teemes kirjoitti:Sieltä ModDesc tiedostosta pitäis löytyä semmonen kohta kuin price. Tai sit se on siellä modin .xml tiedostossa.RainBow_ kirjoitti:Elikkä tännekki tää.
Se löytyy sieltä data kansiosta storeItems.xml tiedostosta. Siellä pitäisi olla joku storePrice="hinta" tai jotain vastaavaaRainBow_ kirjoitti:No tiedän ton.teemes kirjoitti:Sieltä ModDesc tiedostosta pitäis löytyä semmonen kohta kuin price. Tai sit se on siellä modin .xml tiedostossa.RainBow_ kirjoitti:Elikkä tännekki tää.
Selitin vähän huonosti eli siis alkuperästen koneiden hintaa.
Onko ne menny kattoon oikeelle alueelle?juhon kirjoitti:Miksiköhän mun kaverit ei pääse mun servulle
Kyllä ne meses niin väittää.Aku kirjoitti:Onko ne menny kattoon oikeelle alueelle?juhon kirjoitti:Miksiköhän mun kaverit ei pääse mun servulle
Oonhan minä sielä mutta ei ne siltikään pääseAku kirjoitti:Eikös sun tarvii olla siel servus sillon?
Sun täytyy hyväksyy et ne pääsee.juhon kirjoitti:Oonhan minä sielä mutta ei ne siltikään pääseAku kirjoitti:Eikös sun tarvii olla siel servus sillon?
Eli mitenValtra6550 kirjoitti:Miten avataan portit MP : tä varten??
ELi siis miten hyväksytään muut ?????juhon kirjoitti:Eli mitenValtra6550 kirjoitti:Miten avataan portit MP : tä varten??
Lukee ku yrittää vaan että yhteys hävinnyt tai jotain semmosta.juhon kirjoitti:Kyllä ne meses niin väittää.Aku kirjoitti:Onko ne menny kattoon oikeelle alueelle?juhon kirjoitti:Miksiköhän mun kaverit ei pääse mun servulle
No ku mulla tulee melkein jokaisella!xallux kirjoitti:Ne vaan ei pääst sua sisään niin yksinkertasta.LS09 JEE kirjoitti:Painakaa U:ta ja sitte laittakaa ruksi autoacceptin kohalle ja painakaa save ni sitte pitäs sen hyväksyy automaattisesti mutta nyt oma kysymys: miks mua ei päästetä oikeestaan millekään servulle tulee vaan semmonen "YOU HAVE BEEN DENIED"?
Äläkä selitä mitää että se tulee joka servulla ei tule.
Ei toimi vieläkäänLS09 JEE kirjoitti:Painakaa U:ta ja sitte laittakaa ruksi autoacceptin kohalle ja painakaa save ni sitte pitäs sen hyväksyy automaattisesti mutta nyt oma kysymys: miks mua ei päästetä oikeestaan millekään servulle tulee vaan semmonen "YOU HAVE BEEN DENIED"?
Eipä löytynyt.Ls09:ssä taitaa olla tuossa sijainnissa,mutta ei Ls11...Tepa00 kirjoitti:
Se löytyy sieltä data kansiosta storeItems.xml tiedostosta. Siellä pitäisi olla joku storePrice="hinta" tai jotain vastaavaa
Jep tarttis ittekki...Valtra6550 kirjoitti:Lisää ohjeita!?