Kyllä ihan latasin farming simulator 2009 modeja kahta ole nyt kokeillut..ponsse16 kirjoitti:Sinä lataat fs11 modeja eikö? Nauraminen
Onko tuo muka 2011 modi ?? täytyy kokeilla useita muita...
Kyllä ihan latasin farming simulator 2009 modeja kahta ole nyt kokeillut..ponsse16 kirjoitti:Sinä lataat fs11 modeja eikö? Nauraminen
Tuo valtra 6350 on minun mielestä fs11. Mutta kokeile jotain muita modeja.Kyllä ihan latasin farming simulator 2009 modeja kahta ole nyt kokeillut..
Onko tuo muka 2011 modi ?? täytyy kokeilla useita muita...
Kusta tietty lietealtaast ja paskaa kasasta. Muista ostaa ne lehmät.ponsse16 kirjoitti:Miten Kiikoisissa saa kusta ja paskaa?
Et oo löytäny sitä oikeaa kohtaa, itelläki kesti sen löytämine hetken mut kyl se sieltä tulee.ponsse16 kirjoitti:Juu juu! Lehmät on ja kusta altaasakin mutta mikä on kun ei tule kärryyn?
Pakkaat sisällön ja mods kansioon. (Jos mappi ei ole alusta asti oma tekemä.) Eli jos olet muokanut, vaan jonkun toisen mappia.lasu212 kirjoitti:Eli miten saan ton minun oma editti mapin toimimaan pelissä?? Vastauksii NOPEASTI!!
Luulisin.valtra man kirjoitti:Toimiiko se sillonkin kun on muokannu maatakin??
En saanu toimimaan tuallain vaan pitääkö siellä sisällä olla alkuperäinen mappi josta olen muokannut??samurai kuski kirjoitti:Pakkaat sisällön ja mods kansioon. (Jos mappi ei ole alusta asti oma tekemä.) Eli jos olet muokanut, vaan jonkun toisen mappia.lasu212 kirjoitti:Eli miten saan ton minun oma editti mapin toimimaan pelissä?? Vastauksii NOPEASTI!!
Ei ole työpöydällä.Jeppe kirjoitti:Mulla käy noin ku kansio, missä on .i3d, on työpöydällä.