Tos kuvat moddeskistä ja xml:llästä.

Pitääkö tosta moddeskistä tuo kohta vaihtaa koska kyseinen modi ei ole Valtra A95?
<title>
<en>Valtra A95</en>
<de>Valtra A95</de>
jnejne...
Vaikka sellasella ohjelmalla kuin Fraps.valtra man kirjoitti:Ei hajuakaan ja Millä saa otettua videoita pelistä ku en ite löörä??
Juu, niin minustakin. Eli otat ton Valtra A95 ja laitat sen uuden nimen siihen, en oo kyllä aivan varma.Farmari344 kirjoitti:Mun mielestä pitää laittaa toi Valtra A95 pois ja joku muu tilalle.
Ja tämä vaikuttaa vaan siihen miltä se näyttää multipalyer/optionssin modilistassa... Tiiän aika monta modia joissa no tuo väärin ja kummasti toimii. Mutta jos on joku toinen samanniminen niin sitten voi olla siitä.Farmari344 kirjoitti:Mun mielestä pitää laittaa toi Valtra A95 pois ja joku muu tilalle.
Mut mistä pystyy määrittämään sen viteon pittuuven?? Ja en ossaa käyttää sitä ku latasin "ilmasen version"!Jeppe kirjoitti:Vaikka sellasella ohjelmalla kuin Fraps.valtra man kirjoitti:Ei hajuakaan ja Millä saa otettua videoita pelistä ku en ite löörä??
Ei siitä tarvi maksaa jos ei halua.valtra man kirjoitti:Maksaako se koko versio? Ja jos maksaa ni onko jottai muuta ohjelmaa millä vois ottaa "pitkiä"videoita??
Aattelin, että jos laittaisin mun tekemän skinin jakohon.(Tuhti W90)Peluri2011 kirjoitti:Ei mun tietääkseni, ite ennoo kysyny eikä mitää oo tullu.