Pienet kysymykset
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- wiltzu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Pienet kysymykset
Aloituspisteen siirsin ylös, silti tippuu maan läpi.Ezmo kirjoitti:Onko alotuspiste ja koneet maanpinnan yläpuolella aloituksessa?wiltzu kirjoitti:Tein tässä mappia, ja menin kokeilemaan sitä pelissä, niin kaikki putoaa maan läpi. Siis autot, koneet ja pelaaja tippuu maan läpi ja jää veden päälle. Eli maa ei ole kovaa, mutta vesi on. Miten tän voi korjata?
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Semmonen eeppinen, että farmingin installissa ei tule mods kansiota.
Poistin LS asennuksen C asemalta ja asensin D:lle, mutta sinne ei tuu sitä kansioo, jos laittaa oman mods kansion, niin ne modit ei tuu peliin kummiskaan.
Poistin LS asennuksen C asemalta ja asensin D:lle, mutta sinne ei tuu sitä kansioo, jos laittaa oman mods kansion, niin ne modit ei tuu peliin kummiskaan.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
Ei koska esim lohiluomassa ls-uk modteamin taarupista tulee kapeeta karhoo sitte ottaa jonku toisen koneen nii se jättää semmosen leveen karhon.ValuXi kirjoitti:Muutetaan vissiin mapin i3d:stä.(?)
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- Santsa4
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tälläänen ollu pitkän aikaa, en vaan oo antanu häiritä, mutta nytkun rupesin mappia säätähä, niin tää tuli tielle.
Eli alt + hiiren vas. pitäs pystyä kääntää kuvakulmaa paikallansa? No, mulla se yrittää tehä hemmetin loivaa ympyrää taikka liikkuu sivusuunnas, eikä vahingossakaan käännä.
Oon yrittäny uusia GE, mutta ei oo auttanu. Mullon käytössä GE 4.1.9, joka tuli srs:än mukana.
Itte oon kait kussu jotaki, mutta jos löytyys joku joka osaas neuvua mua korjaamahan vian..
E: Ja oon tosi kiitollinen nopeasta ratkaisusta.
Eli alt + hiiren vas. pitäs pystyä kääntää kuvakulmaa paikallansa? No, mulla se yrittää tehä hemmetin loivaa ympyrää taikka liikkuu sivusuunnas, eikä vahingossakaan käännä.
Oon yrittäny uusia GE, mutta ei oo auttanu. Mullon käytössä GE 4.1.9, joka tuli srs:än mukana.
Itte oon kait kussu jotaki, mutta jos löytyys joku joka osaas neuvua mua korjaamahan vian..

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Ookko pelannu LS:sää jonku verra, ku oot asentanu sen? Jos et oo, niin pelaa vaikka joku 30min, ja sitte katto sieltä, et onko siel Mods -kansio tullu.Valtra_S352 kirjoitti:Semmonen eeppinen, että farmingin installissa ei tule mods kansiota.

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
Kokeile tallentaa uudestaan se vidi sillä moviemakerilla, pitäis löytyä se vaihtoehto nimilaatikon alta ku "tiedostomuoto", siitä vaihat eriksi sen ja seolisiinä.Verkku kirjoitti:Tarttisin apuu ja äkkii että saisin upittua ls videon tubee.verkku99 kirjoitti:Mitenkä saa .wlmp tiedoston .wmw tiedostoks? Ku youtube ei hyväksy movie makerin videoo ku se o .wlmp.
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Kun olet giantsissa paina oikeata näppäin hiirestä siihen tulee joku "framing camera tai joku vastaava jossa on ruksi, ota ruksi pois ni toimii.Santsa4 kirjoitti:Tälläänen ollu pitkän aikaa, en vaan oo antanu häiritä, mutta nytkun rupesin mappia säätähä, niin tää tuli tielle.
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Se tulee ensimmäisen pelaus kerran jälkeen sinne.Valtra_S352 kirjoitti:Semmonen eeppinen, että farmingin installissa ei tule mods kansiota.
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Osviittaa, että miten nopea internetti sulla on. (Download/Upload)
- wiltzu
Oisko kellään mitään tietoa, että miten tämän voisi korjata?wiltzu kirjoitti:Aloituspisteen siirsin ylös, silti tippuu maan läpi.Ezmo kirjoitti:Onko alotuspiste ja koneet maanpinnan yläpuolella aloituksessa?wiltzu kirjoitti:Tein tässä mappia, ja menin kokeilemaan sitä pelissä, niin kaikki putoaa maan läpi. Siis autot, koneet ja pelaaja tippuu maan läpi ja jää veden päälle. Eli maa ei ole kovaa, mutta vesi on. Miten tän voi korjata?
Mistä sen sitte tiettää, että mikä niistä pittää olla?juketsu kirjoitti:Osviittaa, että miten nopea internetti sulla on. (Download/Upload)

- JkkaM
- Ylläpitäjä
No se ei ole kovin tärkeää olla oikein, mutta katso vaikka osoitteesta http://speedtest.net (Klikkaa Begin test, se tekee sitä vähän aikaa ja näyttää sinulle download ja upload nopeuden)
- Santsa4
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kiitokset sulle, nyt toimii.Maankääntäjä kirjoitti:Kun olet giantsissa paina oikeata näppäin hiirestä siihen tulee joku "framing camera tai joku vastaava jossa on ruksi, ota ruksi pois ni toimii.Santsa4 kirjoitti:Tälläänen ollu pitkän aikaa, en vaan oo antanu häiritä, mutta nytkun rupesin mappia säätähä, niin tää tuli tielle.

- Mr_Simppa.
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Mites, se että saako karhotinta muutettua ettei se tappais ruohoa ?
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
No niin, sain sen farmingin pelittään kyl, mut nyt on broblema, et ei se ProFarm 1 enää asennu peliin.
"mods" -kansion alapuolella on "pdlc" -kansio, jonka alla "pdlc2.1", jossa kansio: "ProFarm1.dlc", mutta modit ei tuu peliin..
"mods" -kansion alapuolella on "pdlc" -kansio, jonka alla "pdlc2.1", jossa kansio: "ProFarm1.dlc", mutta modit ei tuu peliin..

- JkkaM
- Ylläpitäjä
Ootko koittanu asentaa koko pelin uudestaan ja sen päälle Profarmin? Ne koneet ei muutenkana varmaa ole siellä "Mods" paikassa vaan siellä pelin mukana tulleiden seassa. Sen varmaan tosin jo tiesitkin jos aikaisemmin olet Proframia jo käyttänyt. 

- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
Kyllä sitä on tullu yli vuoden käytettyy.juketsu kirjoitti:Ootko koittanu asentaa koko pelin uudestaan ja sen päälle Profarmin? Ne koneet ei muutenkana varmaa ole siellä "Mods" paikassa vaan siellä pelin mukana tulleiden seassa. Sen varmaan tosin jo tiesitkin jos aikaisemmin olet Proframia jo käyttänyt.
Kun tosiaan asensin ton pelin jo vähän aikaa uudelleen, koska halusin sen D -asemalle.
Mutta koetan vielä kertaalleen.

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Osaiskos joku auttaa että miten saisin sisätilan kameran toimimaan oikeinpäin? 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
Ei toimi profarmi nyt..
Se ei ees kysy serialia, kun sanoo heti et: "Installation success"
E: Syy: Unohin Patchin.
Se ei ees kysy serialia, kun sanoo heti et: "Installation success"
E: Syy: Unohin Patchin.

-
Sanokaas miks mulle ei tule peliin ne platinum editionin kasvihuoneet sun muut? Ja miks mulle tuloo sillon mods-kansioon semmonen kun "bergmannShuttle900K.zip" ja se sitten tulee peliin? Ne .dlc tiedostot on siellä pdlc2.1-kansiossa että niistä ei voi olla kiinni..
-
Onko Fs11 pakko pelata fullscreenina?
Ois kiva pelata silleen että vois välillä käydä fb jne ettei tarvii sulkea peliä.
Ois kiva pelata silleen että vois välillä käydä fb jne ettei tarvii sulkea peliä.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
Paina windows nappia ni se menee tonne alapalkkiin se fs, sit ku haluut jtakaa ni avaat niiku normi ikkunan.V4ltr4M4n[FIN] kirjoitti:Onko Fs11 pakko pelata fullscreenina?
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD