Edit: Löysin ne ls-planetista, mutta mitä helv... Kuis ne nyt sit o mahdettu poistaa LS-UK:sta... Huoh
Edelleen odotan vastausta...valtra man kirjoitti:Miten saa ne lisä osat ladattuu proo farmiin sielt halycon sivulta? Oon rekannu sinne ni mistä pystyy lataamaan ne?
Editorin saa sdk kansiosta.KIMETSU kirjoitti:Minä haluaisin tietää mistä sen GINTS EDITORIN saa ja miten nuo zip modit saa peliin laitettua.
Jos minun viestiä tarkoitit niin sieltä kärryn tiedostosta kun piti muuttaa se "Trailer" "TrailerLow":ksi. Mutta en muista kirjoitettiinko se nuin vai miten.valtra man kirjoitti:Mistä?
Korjaan, ei "TrailerLow" vaan "trailerLow" Eli trailerissa pieni alkukirjain.KEY Tronic kirjoitti:Jos minun viestiä tarkoitit niin sieltä kärryn tiedostosta kun piti muuttaa se "Trailer" "TrailerLow":ksi. Mutta en muista kirjoitettiinko se nuin vai miten.valtra man kirjoitti:Mistä?
Tarkotin traktoria en peräkärryä!KEY Tronic kirjoitti:Jos minun viestiä tarkoitit niin sieltä kärryn tiedostosta kun piti muuttaa se "Trailer" "TrailerLow":ksi. Mutta en muista kirjoitettiinko se nuin vai miten.valtra man kirjoitti:Mistä?