Turve ongelmat
Turve ongelmat
Moikka. Eli mun ongelma on nyt se että en tiiä missä voin kipata hyötiön suossa turpeen? Se vain herjaa Grass accept here tai jotain sinnepäin. Niin voisiko joku auttaa ja kertoa mihin sen turpeen voi myydä?

- Santsa4
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Turve ongelmat
Ei mulla oo tullu ongelmaa vastaan, ja jos oikein muistan, siihen piti ladata joku bga modi tai joku et auma rupes toimiin. Ite en ole höytiönsuolla pelannut kun ei ole enään täällä ja tietokone vaihtunut.

Okei ni kiitos kuitenkin menempä ettimään BGA modia Yhteistyö
E:EI auttanu vaikka mitä MAP BGA ja BGA SILOS:kii ois ollu nii ei se ota sitä vieläkää
E:EI auttanu vaikka mitä MAP BGA ja BGA SILOS:kii ois ollu nii ei se ota sitä vieläkää

-
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Mä autan huomenna otan kuvia minne voi kipata. 

Ajat vaikka 100.000 ruohoa aumaan ja sitten hyppäät ulos koneesta auman luokse ja paina enter näppäintä niin auma aukeaa ja silloin voit lastata silo nimistä tavaraa vaikka kärryyn ja myydä voimalalle.Itsellä oli alussa sama ongelma mutta sain kivasti toisilta apua ongelmaan.Muista muuttaa kärryyn tuo silo nimi jonkun toisen kohdalle että huolii sitä kärryyn.
-
- Kielet: Suami
- Multiplayer tunnuksesi?: MCperuna
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Millo otat kuviä miäkii tarvin apuuvafarmari66 kirjoitti:Mä autan huomenna otan kuvia minne voi kipata.

Rattori käyntiin vaikka kaasu öljyllä!
Kaksimielisillä on aina kivempaa!