Pistät eka giantsis oikeeseen paikkaan ja tallennat. Sit avaat i3d:n notepadil ja muutat sinne koordinaatit noihin sylintereille oikein.RainBow_ kirjoitti:Miten saan nuot siirrettyä silleen että ne pysyvät siinä mihin olen siirtänyt? Palaa aina takaisin siihen missä ne alunperin on ollutkin.
Pienet kysymykset
Re: Pienet kysymykset

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Onko sama juttu esim sen CAT:in nosturin kanssa? Kun laitoin timberjakin sen päälle, ja käänsin sen puomi toisin päin, niin ei ollu kääntyny. Tai oli mutta ku käänsi vähän niin käänty samaan asentoon.Venom kirjoitti:Pistät eka giantsis oikeeseen paikkaan ja tallennat. Sit avaat i3d:n notepadil ja muutat sinne koordinaatit noihin sylintereille oikein.RainBow_ kirjoitti:Miten saan nuot siirrettyä silleen että ne pysyvät siinä mihin olen siirtänyt? Palaa aina takaisin siihen missä ne alunperin on ollutkin.
Toimii luultavasti siinäkin, koita.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
JES KIITTI IHANAA!!!!!!!!!!! TOIMIIII!!!!!!!!!! KIITTI!!!Jellona77 kirjoitti:Mä teen aina työpöydälle uuden kansion missä alan tekeen mappia. Tee työpöydälle uusikansio ja pura sinne se mappi mitä muokkaat. Ja onhan sitten giantsin 4.1.7 versio ?

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tohon?Venom kirjoitti:Pistät eka giantsis oikeeseen paikkaan ja tallennat. Sit avaat i3d:n notepadil ja muutat sinne koordinaatit noihin sylintereille oikein.RainBow_ kirjoitti:Miten saan nuot siirrettyä silleen että ne pysyvät siinä mihin olen siirtänyt? Palaa aina takaisin siihen missä ne alunperin on ollutkin.

E: Joo tulee tohon kiitos avusta!
E2: pelissä menee nuin kun lliikahuttaa.

Volvomies on erimies.
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tuosta alaspäin olevaa animaatio pitää muuttaa. Toi nodeID vastaa siellä alhaalla olevan animaation iDtä.
Koodi: Valitse kaikki
<Keyframes nodeId="animaation vaikkuttavan objektin nodeID">
<Keyframe time="animaation vaihe millisekunteina (animaation alku)" rotation="missä asennossa" translation="missä kohdassa" scale="missä skaalassa"/>
<Keyframe time="animaation vaihe millisekunteina (animaation loppu)" rotation="missä asennossa" translation="missä kohdassa" scale="missä skaalassa"/>
</Keyframes>
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Miten giantsissa saa tasasemmin tehtyä maata, muistaakseni joku sanoi että jotenkin sai sillei että se tekee tasasempaa jälkeä? Tai miten saa helpoiten tasasia mäkiä? Ja mistä valitaan että tekeekö se mäkiä vai kuoppia?

-
- Kielet: Suomi Suomi ja Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
- Erikoisosaamiseni: Testaus

Eli tuossa kun on noi palkit niin niistä säädät sitä ''tehokkuutta'' Ja sitten sub tekee kuopan, add nostaa maata, ja se smooth on se mikä sitten tekee sitä viimeistelyä. Ja sitä ylintä palkkia kun säädät nii voit vähentää tai nostaa voimakkuutta. Eli tuossa minun kuvassani LMB eli HIIREN VASEN näppäin muistaakseni nostaa, RULLA ns. viimeistelee ja RMB tekee sitten kuoppaa eli HIIREN OIKEA
Tuo ylin palkki on siis sen ns. ympyrän koko ja joku niistä 3 alimmaisista on sitten se tehokkuus.
Toivottavasti oli apua.
- FoorttiMies
- Kielet: Suomi ja Englanti
Elikkäs kuinka voi muuttaa giantsissa esineitten kokoa?

- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
X, Y ja Z kohdista muuttelet numeroa.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kysyisin semmosta asiaa että mistä sais paali silppurin? kiitoksia etukäteen 

-
Ei taida olla jaossa vielä. Jotkut ovat mielestäni tekemässä semmoista, jos joku löytää valmiin niin linkkiä kiitos! Ja claas fani eipä mitään. Kiva kun oli apua.
Paalisilppuri tulee le petith mapin mukana, muistaakseni. En oo varma miten se kirjotetaan mut jotenkin tohon suuntaan. 

-
Pitäskö löytyy tält foorumilta?
Ei taida olla.Ls 2011 FAN kirjoitti:Pitäskö löytyy tält foorumilta?

-
Okei. Täytyy ettiskellä jostain. Oisko ls-uk:ssa?
-
Tätäkö tarkoitit? http://www.ls2009-mod.com/2011/03/21/le ... -map-2011/
Tuota juuri tarkotin kiitoksiaLs 2011 FAN kirjoitti:Tätäkö tarkoitit? http://www.ls2009-mod.com/2011/03/21/le ... -map-2011/
-
No sittenhän täytyy itsekkin ladata? Joko latasit ja jos sen teit niin oliko siellä se murskain ja toimiko kunnolla?
Toi on vaan skini.traktorimies 66 kirjoitti:Ei ole tuo.Wiuwe kirjoitti:Taitaa olla tuo?
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=207&t=5297
Azceli on tehnyt tuon ls 09:siin ja joku on siirtänyt sen tähän LS 11:ta, mutta mistä saa siihen latauslinkin, kun sitä kaivattaisiin.