Sedän perintö tilaa rupesin taas pitää pystys,pitkän remontin jälkeen.
Tarina jatkuu siitä mihin vanhan blogini motarin varrella osuus jäi.
1. Kyntämistä.
3. Koneitten hinausta ja äestystä.
On täällä muitakin jotka ei oo rajannu kuvia,onkose rajaamisesta kiinni,perkelee!!!fordmies4610 kirjoitti:Tarinaa voispi olla ja kuvat rajattu ym.
Ei. Mutta oishan voinu ees involootat ottaa poies..niko(fin) kirjoitti:On täällä muitakin ketkä ei oo rajannu kuvia,onkose rajaamisesta kiinni,perkelee!!!fordmies4610 kirjoitti:Tarinaa voispi olla ja kuvat rajattu ym.
Jaajaa,taian lopettaa tähän jos ei yhtään tuu muuta kommenttia ku moittimista!Santsa4 kirjoitti:Ei. Mutta oishan voinu ees involootat ottaa poies..niko(fin) kirjoitti:On täällä muitakin ketkä ei oo rajannu kuvia,onkose rajaamisesta kiinni,perkelee!!!fordmies4610 kirjoitti:Tarinaa voispi olla ja kuvat rajattu ym.
LS-uk:sta. YhteistyöMCperuna kirjoitti:Mistä natikka?
Noi yli määräset koneet pois taustalta.niko(fin) kirjoitti:Pankaa ny muutakin kommenttia ku rajaa kuvat,enemmän tarinaa! Iso
Nii ja näyttää rumalta.niko(fin) kirjoitti:Ne on mun koneita!
Ja minä olen sampon siihen jättäny.
Kiitos!ValtraN121H kirjoitti:Komea blogin alku!
Nii onnistuin yhteen melkeen laittamaan mut menii vähän pieleen,mut koitan uudestaan. YhteistyöPeluri2011 kirjoitti:Tokihan se rajaaminen ja reunusten laittaminen nostaa "komeutta", mutta eihä sitä oo pakko laittaa. Mutta hienommalta se näyttäs. Kyllähä se tolleenni käy, mutta iha vinkkinä vaa