Mutta Ännä on minun samaten Tuhdit:

Ei muutaku Claassi käymään.

Tyhjöötä:

Kun naapuri haki Claassin menin Nettikoneeseen ettin halpaa puimuria, löysinkin sellasen halvan.
Sampo:

Ja tyhjäystä:

Naapuri tuli tänä aamuna hakeen Ännää lainalle, no arvatkaa lainasinko?Harvesteri kirjoitti:Samurai oisit pätkässy turpii sitä naapuriiku haki liian aikasin sen puimuri muuten ihan hyvä blogi.
Jatkoa odotellaan innolla.
No tottakai lainasit mutta hait heti takasi ku pääs pois pihasta.samurai kuski kirjoitti:Naapuri tuli tänä aamuna hakeen Ännää lainalle, no arvatkaa lainasinko?Harvesteri kirjoitti:Samurai oisit pätkässy turpii sitä naapuriiku haki liian aikasin sen puimuri muuten ihan hyvä blogi.
Jatkoa odotellaan innolla.![]()
Sai sen käyntiin ja ajo tien loppuu, niin minä soitin hänelle että tarvin Ännää.Harvesteri kirjoitti:No tottakai lainasit mutta hait heti takasi ku pääs pois pihasta.samurai kuski kirjoitti:Naapuri tuli tänä aamuna hakeen Ännää lainalle, no arvatkaa lainasinko?Harvesteri kirjoitti:Samurai oisit pätkässy turpii sitä naapuriiku haki liian aikasin sen puimuri muuten ihan hyvä blogi.
Jatkoa odotellaan innolla.![]()
Pitää sitte päivitellä.ValtraN121H kirjoitti:Lempiblogini!
Kyllä se on minun W90 Tuhti.maatila kirjoitti:Komiaa on ja hieno blogi ,on vissii mun skinaama tuhti,en saa ihan selvää