Isomuotian maatalous/urakointi tila
- Mr_Simppa.
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Re: Isomuotian maatalous/urakointi tila
Ei, päin vastoin tää on tosi hyvä ploki 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Aleksi321
- Kielet: Englanti ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: vilho
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Lisää päivitystä.

YOUTUBE KANAVANI
https://www.youtube.com/watch?v=FCIkhlHqMNE
-
2-vuotta myöhemmin..
Joo elikkäs siinä kävi niin että tuos vuosi sitte myytiin 905:nen pois, ja ostettiin tilalle Valtra T151:nen Hi-TecH.
Sitte tänä vuonna T162:nen meni Ikaalisten Valtralle myyntiin, ja otettiin tilalle T182:nen Directi pariks viikkoo koeajoon, voipi olla että se tulee tälle tilalle kun ois aika sopivan hintanen ja hyvä ajaa alueauran yms.. työkoneitten kaa ko se on portaattomalla laatikolla.
Ja sitte tuos vuoden alus saatiin yheltä ökyrikas perheeltä tarjous tuosta Sastamalan tilasta, ja niinhän siinä kävi että myytiin se ja muutettiin Savoon isommalle tilalle, siä meillon nytte paljo isompi tila, peltoo noin. ~ 370ha ja mettää sen ~250ha.
Tuohon yhteen tilaan kuuluu myös kaksi vähän pienempää tilaa, toisella tilalla pietään puimuria ja ajetaan rehua aumaan jos ykköstilasta loppuu aumasta tila ja toisella tilalla pietään raktoreita ja kuskatan viljaa jos toisesta kuivurista loppuu tila, ja tässä missä oleskelen enempi, niin siinä pietään rehunteko koneita ja välillä raktoreita, sieltä myös ajetaan lietettä ja kuivapaskaa niinkuin myös toiseltakin tilalta.
Tuossa tilassa missä enimmäkseen asustelen niin minulla on lehmiä sen 180 kpl:ta ja sonneja 100 kpl:ta, vasikoita eiookkaan kun sen vajaat 60 kpl:ta.
Ja täältä Savosta tarjottiin kans hyvää aurauspestiä talveks ja kesäks rehunajoa + muita kevättöitä siksi aikaa kun omia töitä eiole.
Tällä hetkellä minä ja isä pidetään tätä tilaa, mutta jos tuosta Savon kylästä löytäis jonkun hyvän maatilan emännän, niin saapi se sitte tulla kolmanneks osakkaaks tähän tilaan, josvaan haluaa.
Ja puimuri muutes vaihtui kanssa tuossa keväällä, Sampo lähti Espooseen jollekkin tilalle ja Sampon tilalle tänne tuli melko uusi Claas Mega 370 9m leveällä pöydällä.
Eipä tässä oikeen muuta kerrottavaa sitten oo, tai sitten en muista mitä vielä lisää pitäis kertoa.
Ja päivitystä tuleekin sitten tämän viikon aikana, kun sitä einyt ole pitkään aikaan tullut.
Niin ja isäni nimi on Harri Isomuotia ja itse olen Antti Isomuotia eli poika.
Joo elikkäs siinä kävi niin että tuos vuosi sitte myytiin 905:nen pois, ja ostettiin tilalle Valtra T151:nen Hi-TecH.
Sitte tänä vuonna T162:nen meni Ikaalisten Valtralle myyntiin, ja otettiin tilalle T182:nen Directi pariks viikkoo koeajoon, voipi olla että se tulee tälle tilalle kun ois aika sopivan hintanen ja hyvä ajaa alueauran yms.. työkoneitten kaa ko se on portaattomalla laatikolla.
Ja sitte tuos vuoden alus saatiin yheltä ökyrikas perheeltä tarjous tuosta Sastamalan tilasta, ja niinhän siinä kävi että myytiin se ja muutettiin Savoon isommalle tilalle, siä meillon nytte paljo isompi tila, peltoo noin. ~ 370ha ja mettää sen ~250ha.
Tuohon yhteen tilaan kuuluu myös kaksi vähän pienempää tilaa, toisella tilalla pietään puimuria ja ajetaan rehua aumaan jos ykköstilasta loppuu aumasta tila ja toisella tilalla pietään raktoreita ja kuskatan viljaa jos toisesta kuivurista loppuu tila, ja tässä missä oleskelen enempi, niin siinä pietään rehunteko koneita ja välillä raktoreita, sieltä myös ajetaan lietettä ja kuivapaskaa niinkuin myös toiseltakin tilalta.
Tuossa tilassa missä enimmäkseen asustelen niin minulla on lehmiä sen 180 kpl:ta ja sonneja 100 kpl:ta, vasikoita eiookkaan kun sen vajaat 60 kpl:ta.

Ja täältä Savosta tarjottiin kans hyvää aurauspestiä talveks ja kesäks rehunajoa + muita kevättöitä siksi aikaa kun omia töitä eiole.
Tällä hetkellä minä ja isä pidetään tätä tilaa, mutta jos tuosta Savon kylästä löytäis jonkun hyvän maatilan emännän, niin saapi se sitte tulla kolmanneks osakkaaks tähän tilaan, josvaan haluaa.
Ja puimuri muutes vaihtui kanssa tuossa keväällä, Sampo lähti Espooseen jollekkin tilalle ja Sampon tilalle tänne tuli melko uusi Claas Mega 370 9m leveällä pöydällä.
Eipä tässä oikeen muuta kerrottavaa sitten oo, tai sitten en muista mitä vielä lisää pitäis kertoa.

Ja päivitystä tuleekin sitten tämän viikon aikana, kun sitä einyt ole pitkään aikaan tullut.
Niin ja isäni nimi on Harri Isomuotia ja itse olen Antti Isomuotia eli poika.

- Mr_Simppa.
Ainakin tuon perusteella tulossa jumalattoman hyvää plokia, mutta kuva(t) kertovat enemmän kuin 1000 sanaa 

- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
-
- Mr_Simppa.
Tosi makeeta ! Hienoja kuvia ja tarinaa, kuvan laatu ehkä ei ihan paras :/ Ja direktin nokka länässä yössä ennen aikaa kuvassa. Mutta tosi hienoo kyllä melkein täysin 

-
Kiitos kommenteista! Mutta siis mitä Directin nokka on "länässä"..?Mr_Simppa. kirjoitti:Tosi makeeta ! Hienoja kuvia ja tarinaa, kuvan laatu ehkä ei ihan paras :/ Ja direktin nokka länässä yössä ennen aikaa kuvassa. Mutta tosi hienoo kyllä melkein täysin

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Tosi komeeta. Tarinaa sopevasti ei liikaa eikä liian vähän. Hienot kuvat joissa komeat koneet. Ihan perfekto bloki. 

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
Kiitos, kiitos!Matias98 kirjoitti:Tosi komeeta. Tarinaa sopevasti ei liikaa eikä liian vähän. Hienot kuvat joissa komeat koneet. Ihan perfekto bloki.
Tollanen palaute ilahuttaa mukavasti ja tänään saattaapi tulla joskus illemmalla päivitys.

Ja tuosta kuvienlaadusta, että en pysty pelaamaan täysillä resoluutioilla tai grafiikoilla koska alkaa lagaamaan.

Mutta koitetaan nyt pärjätä tälläsillä kuvilla, eiköhän niistä jotakin näe.