Lähdin noin klo 6.00 ajamaan loput rehut mitä naapuri oli kaatanut/karhottanut

Pellolle menoa...

...

Vilkuilla sitä ajaa pitää, ja samassa huomasin taivaalla hienon auringon nousun

Sitten pääsin pellolle ja rupesin ajamaan todella hyvää naapurin karhoittamaa rehua

Karheen ajoa...

Ja sitten kärry tuli täyteen ja minä päätin mennä kuselle pellon reunaan, ja samassa otin sitten tuollaisen pose kuvan Valtrasta

Pellolta pois tuloa...

...

Sitten oltiinkin jo kotiristeyksessä

...Ja hetken päästä saavuttiinkin jo siilon käänämispaikalle

Tyhjentämässä...

Tyhjennyksen aikana kävin katsomassa kuinka hyvin tuo kärryn pohjakuljetin tuuppaa rehua ulos kärrystä

Sitten tyhjennyksen jälkeen minä menin kahvitauolle ja nappasin pikaisesti kuvan
30min myöhemmin...

Kahvitauko oli ohi ja minä päätin mennä jatkamaan rehunajoa, siinä samassa kun tulin ulos talonportaille, otin kuvan rehunajo yhdistelmästä

Sitten saavuin takaisin pellolle

Sitten sain ajettua vajaat puolikuormaa, kunnes kuulin jotain, niinkuin olisi kilahtanut kivi kärryn kelaan

Sitten menin katsomaan, niin kivihän se siellä oli kelassa ja kivi oli päässyt vääntämään pari kelan piikkiä solmuun

Sitten päätin lähteä puolikuormalla kotiin tyhjentämään

Kotiin tulossa...

Sitten olinkin jo siilolla tyhjentämässä vajaata puoltakuormaa...

Ja tyhjennyksen jälkeen päätin jättää yhdistelmäni tuohon, ja lähteä sisälle soittamaan Strautmann:lle että onko heillä noita kelan piikkejä varastossa, ja samalla soitolla soitin Virkin urakoinnille että kerkeisikö hän tänään tai huomenna ajamaan nuo loput rehut minun siiloon.
Mutta tässä oli tälläinen päivitys ja seuraavassa päivityksessä on todennäköisesti uudesta T-sarjalaisesta kauppoja.