Jaa son moro! Mie oon 18-vuotias jätkänpätkä täältä Etelä-Suomesta suurten teiden varrelta. Piän omaa tillaa setäni kanssa jonka sain isältäni, joka menehty ajettuaan hirvikolarin lomareissulla Lapissa

. Olin sillo joku 4. vee. Setä ja äitini on kasvattanu minut. Jaa mutta tunteilu sikseen. Alan siis tosiaan piettää plokia niinku ne muutki tekkee

. Elikkä niin ku kerroinki piän setäni kanssa isän entistä maetotilaa pystysä jossa ei ole tällä hetkellä lehmuja. Peltoa on reippahat 74 hehtaaria eli työtä riittää. (Mukaan laskettu isän ajan heinäpellot.) Kasveina on suurimmaksi osaksi vehnää, sitte on ohraa ja rypsiä. Jaa on sitä hiema mettääki että saa pirttiä lämmittää. 53 hehtaaria ja rapiat pääle. Eli tää on tällä hetkelä viljatila. Mutta paskahäntiä meinasin hankkia kun setä antaa sitte eläkkeelle jäätyään isän perinnön rahat.(Meinaa että alan juopottelee

) Mutta tilan setä anto mulle. Jaa rattoreita tilalla on tällä hetkellä kaksi. Valmet 455 ja Zetor Crystal 12011 mp-liftin EK:lla. Puimurina toimii Claas Dominator 86 joka on ollu tilalla iän päivän

. Tässä kuvaa näistä vehkeistä:
Koneet.
Claas Dominator 86
Valmet 455
Zetor Crystal 12011
Jaa on syksy, ens päivityksessä puintia. Son moro!