Meillä meni ruuat huonoks ko keittiö män remppaa, pääasias jotaki pasta tai riisipohojasta ruokaa on palio.
Sillon oli hyvä ku ruoka tehtii koululla, aina oli eilistäki vähäse, ja muutenki hyvää ku ei kuskattu.

Totta, mutta väitätkö että kaikki toimii moitteettomasti ja ruoka on hyvää? Mm. miellä koulussa vähän aika sitten perunat sisältä ihan ruskeita, onttoja ja pehmeitä, ei niitä syödä uskaltanut..Valtra T kirjoitti:Huomaa taas tän ikäpolven...
Miettikää ny vittu ku suomes on kouluruoka ilmaseks(toisin ku amerikas tms)ja keittäjillä on rahaa 1e-50snt tehä ruoka per oppilas...
En muista tarkkaa mutta jtn tonne päin se oli
Tämä. Minustahise iha hyvvää on paitti puurot, ja potut on joskus pahoja. Jokapäivä oon käyny syömäs ja kaiken oon syöny. Ruuan laatu parani jonkuverran ku siirryttiin yläasteen takia eri kouluun.Aecel kirjoitti:Teurasjätettä...![]()
Kyllähä tota syö. Eise mitään gourmeeta oo, mutta kyllä sitä syö.
Tosin ohan niitäki ruokia joita ei iha mielelllään söis, esim. joku kalapihvit.
Tullu kyllä todettua moneen kertaa, että ihme valittajia nää koululaiset. Kaikki o paskaa, vaikka kyllä
se musta iha hyvää o.
Niin, mulla oli niin, et ku olin ekal luokal, olin tukehtua kalasoppaan, ja siitä jäi traumat, en ole sen koomin mennyt lähellekkään kalasoppaa.Ls 2011 Fani kirjoitti:Joo, kyllä sen on huomannut että moni liioittelee ruuan huonoa makua ja ulkonäköä ym.Totta, mutta väitätkö että kaikki toimii moitteettomasti ja ruoka on hyvää? Mm. miellä koulussa vähän aika sitten perunat sisältä ihan ruskeita, onttoja ja pehmeitä, ei niitä syödä uskaltanut..Valtra T kirjoitti:Huomaa taas tän ikäpolven...
Miettikää ny vittu ku suomes on kouluruoka ilmaseks(toisin ku amerikas tms)ja keittäjillä on rahaa 1e-50snt tehä ruoka per oppilas...
En muista tarkkaa mutta jtn tonne päin se oli
Meillä ihan sama! Ala-asteella oli oma keittiö omaan kouluaikaani 5,5 vuotta, mutta sitten tuli kuljetus ruoka. Aina kylmää ja pikku siskon erityisruuat aina puuttui. Kerran tuli koululaisille ruokamyrkytyskin. Ei sitä kukaan uskonut, koska testeistä ei löytynyt mitään. No ei tietenkään löydy jos oppilaat ovat sen pilaantuneen ruuan jo syöneet!Ls 2011 Fani kirjoitti:Voi niitä hyviä aikoja ku ruoka tehtiin koulun omassa keittiössä. Siitä on kaks vuotta nautittu. Kunnes tämä helvetin kuljetus alotettiin. Ja järkymmäksi menee vaan koko aika.
Entäs erikoisruokavalio, mikä itsellä on? Ei jumalauta mitä touhua!
5 kertaa olen jäänyt ilman ruokaa vuoden sisällä, kerran VÄÄRÄT LAPUT VÄÄRISSÄ LAATIKOISSA! Onneksi huomasin tämän niin säästyin sairaalareissulta tai pahimmassa tapauksessa haudalta!
Mihin on kouluruokailut menossa...?
Nii mullahi sisarukset sanonu et paljo paremmat pöperöt amikses mitä peekoos.Ls 2011 Fani kirjoitti:Ja siskojen mukaan myöski Amiksen ja peruskoulun ruuat on kaukana toisistaa. Amiksessa kuulemma paljon paremmat ruuat.
On se tääläkin jo loppunu monta kertaa. Johtuu tosin siitä ettei kukaan noudata rajoituksia. Mutta pitäisikö muka kahdella makkaralla tai 6 pienellä lihapullalla + jollain jugurtilla jonka saa välipalalla pärjätä koko päivä että pääsee kotiin? Itse syön 8 aamupalan, 11-12 ruokailu, 2 jotain turhauttavaa välipalaa,puol 5 kotona.valmetpoju kirjoitti:Nii mullahi sisarukset sanonu et paljo paremmat pöperöt amikses mitä peekoos.Ls 2011 Fani kirjoitti:Ja siskojen mukaan myöski Amiksen ja peruskoulun ruuat on kaukana toisistaa. Amiksessa kuulemma paljon paremmat ruuat.
E: ja ei pitäsi valittaa. Intiassa ja tuolla kaikille ei oo ees tarpeeksi ruokaa...