Kouluruoka
Re: Kouluruoka
Toivottavasti ylä-asteel ois paremmat ruoat ku ala-asteel. Hyi vittu mitä paskaa, varsinki lasgne ja pinaattikeitto! Syön vaan kanamunana ja pari karjalanpiirakkaa sillon ku on pinaattikeittoa.
Sitte ne hirveet kumiperunat ja jauhospagetti. Sit jos on jotai keittoo, esim kalakeittoo nii sitä kalaa ei oo siinä paljo yhtää. :/ Että nami nami kouluruoat. Ja melkee kaikki ruoka on sellastaa.... P@skaa...

- Terzi
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Meillä ne karjalanpiirakat on jotai perunaversioita...Hitekki kirjoitti:Toivottavasti ylä-asteel ois paremmat ruoat ku ala-asteel. Hyi vittu mitä paskaa, varsinki lasgne ja pinaattikeitto! Syön vaan kanamunana ja pari karjalanpiirakkaa sillon ku on pinaattikeittoa.Sitte ne hirveet kumiperunat ja jauhospagetti. Sit jos on jotai keittoo, esim kalakeittoo nii sitä kalaa ei oo siinä paljo yhtää. :/ Että nami nami kouluruoat. Ja melkee kaikki ruoka on sellastaa.... P@skaa...
Kerran menin semmosta maistamaan ja arvatkaa menikö kauvan, ku se löyty lähimmästä kukkaruukusta...

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Meilläki on varmaa kerran kuukautee eriruokaa esim Makkaroita ja makarooneja.
Täällähii tulla sanomaan että nyt syöt sen vaikka oon sanonu etten tykkää siitä ruasta. Sitton oksettava olo itellähii.
Täällähii tulla sanomaan että nyt syöt sen vaikka oon sanonu etten tykkää siitä ruasta. Sitton oksettava olo itellähii.

- juikeli
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tarkoittanet perunapiirakoita? Niissä ei kyllä ole mitään vikaaTerzi kirjoitti:Meillä ne karjalanpiirakat on jotai perunaversioita...Hitekki kirjoitti:Toivottavasti ylä-asteel ois paremmat ruoat ku ala-asteel. Hyi vittu mitä paskaa, varsinki lasgne ja pinaattikeitto! Syön vaan kanamunana ja pari karjalanpiirakkaa sillon ku on pinaattikeittoa.Sitte ne hirveet kumiperunat ja jauhospagetti. Sit jos on jotai keittoo, esim kalakeittoo nii sitä kalaa ei oo siinä paljo yhtää. :/ Että nami nami kouluruoat. Ja melkee kaikki ruoka on sellastaa.... P@skaa...
Kerran menin semmosta maistamaan ja arvatkaa menikö kauvan, ku se löyty lähimmästä kukkaruukusta...

-
- Kielet: Suomi,English.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Sama tääl...Hitekki kirjoitti:Toivottavasti ylä-asteel ois paremmat ruoat ku ala-asteel. Hyi vittu mitä paskaa, varsinki lasgne ja pinaattikeitto! Syön vaan kanamunana ja pari karjalanpiirakkaa sillon ku on pinaattikeittoa.Sitte ne hirveet kumiperunat ja jauhospagetti. Sit jos on jotai keittoo, esim kalakeittoo nii sitä kalaa ei oo siinä paljo yhtää. :/ Että nami nami kouluruoat. Ja melkee kaikki ruoka on sellastaa.... P@skaa...
Joskus ku mul oli rauvat,niin äiti sano et älä syö mitää kovaa nii mä sanoin:esim koulun perunoita

E:Sori nostosta..
-
Tänään oli 5 vuoden tauvon jälkeen pyttipannua. 

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
Meilläpä on vittu miljoona kertaa pahempi ku saatana aina mennee yheksi pelleilyksi se ruoka oli paskaa mitä hyväsä.Ohtonen kirjoitti:Nii, muttaku se syyän koulussa niin son tuha kertaa pahempi asia.
- Killerhangar
Ompahan ainakin ilmasta... Meikäläinen joutuu maksaa parhaimmillaan suhteellisen kitukasvusesta annoksesta 2.6....

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- sutki
- Moderaattori
Joskus on koululta lähetty muualla syömään kun ei olis kouluruoka pudonnut.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Nää kouluruuat on Nii helkatin pahoja! Saarioinen on onneks vieres.
- trakumies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
Kouluruuat tääl kuopios on täyttä paskaa. Siis lautaselle tungetaan jotaki kissan ruokkaa tai silt se näyttää.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Olen edelleen sitä mieltä, että täälläpäin kouluruoka on niin hyvää, etttä menisin sinne vaikka heti vapaaehtoisesti syömään.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
Aecel kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä, että täälläpäin kouluruoka on niin hyvää, etttä menisin sinne vaikka heti vapaaehtoisesti syömään.

- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Enpä tiedä missä tie helvettiin on, mutta täälläkin on todellakin hyvät sapuskat, ja kyllä tulee santsattua, joskus useempaan kertaan.Aecel kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä, että täälläpäin kouluruoka on niin hyvää, etttä menisin sinne vaikka heti vapaaehtoisesti syömään.
Eli todella hyvät ruuat.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
- Kielet: suomi, vähän englanti
Koulun ruoka on niin pskaa, että sitä surkeempää ruokaa saa etsiä. 

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Allux
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Täällä on ihan hyvät ruuat yleensä.
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Minule kelpaa hyvin putaan koulun ruoat.MEGA kirjoitti:Sanoisinko että vittu mitä paskaaa!
-
Tietyt ruuat on hyviä.
-
meillä koulussa kauheeta sontaa ruoka.kerran oli palaute lappuja ruokalan eessä ja siihen kirjoteltiin rakentavaa palautetta että miten ruoka vois olla parempaa.laput oli viikon ajan ruokalan eessä ja sitten ne lähti.kolmen viikon kuluttua tuli vastaus meijän kysymyksiin ja kommentteihin.olivat vastanneet että pottumuusi tehään jauheesta ja kasvis ruokia on paljon koska ne ovat paljon halvempia kuin liha ruuvat.ja niinpä palaute lapuista ei ollut mitään hyötyä koska ruokaan ei tullut mitään muutosta.edelleen ruoka on saakelin mautonta ja karvojakin siitä välillä löytyy. ehkä ne laput lähti myös siksi pois koska keittäjät eivät kestä kritiikkiä yhtään.

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Akseli(Fin)
Samat sanat.Allux kirjoitti:Täällä on ihan hyvät ruuat yleensä.

Ford 4 ever!
- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Sullekkin tekee varmasti hyvää syödä välillä kasvisruokaa...konemies12 kirjoitti:meillä koulussa kauheeta sontaa ruoka.kerran oli palaute lappuja ruokalan eessä ja siihen kirjoteltiin rakentavaa palautetta että miten ruoka vois olla parempaa.laput oli viikon ajan ruokalan eessä ja sitten ne lähti.kolmen viikon kuluttua tuli vastaus meijän kysymyksiin ja kommentteihin.olivat vastanneet että pottumuusi tehään jauheesta ja kasvis ruokia on paljon koska ne ovat paljon halvempia kuin liha ruuvat.ja niinpä palaute lapuista ei ollut mitään hyötyä koska ruokaan ei tullut mitään muutosta.edelleen ruoka on saakelin mautonta ja karvojakin siitä välillä löytyy. ehkä ne laput lähti myös siksi pois koska keittäjät eivät kestä kritiikkiä yhtään.![]()

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
Tääl oli hyvää ennenku liityttii vaasa. Nyt on kyllä nii shittiä ettei mitää rajaa...

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi