Credits:
Modell: Venom
Perä: Saemo
Perän texturiit: Nevalle
Plane + muut korjaukset: mrteema
Varaa valita.
Pura paketti. 2shared
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Lisäsin korjaukset.mrteema kirjoitti:Ja mua. Mä korjasin tän. Laitoon pariyörät, tuon planen, uudet textuurit tuohon kippaus partigeliin, korajsin myös kippaus partigelin sekä sen keräys systeemin joka vähä kusi. Että oon laittanu muutakin kun tuon planen.
Hyvä! Saadaan taas niitä vitusti kuolattuja modeja julki!mrteema kirjoitti:Juu kyllä muaki rupee pikku hiljaa nua rivamorit kyrsiin kun ei oikeen voi MP:ssä pelata. Mäkin rupeen laitteleen niitä pikku hiljaa tuas illan myötä.
No ettete tuolla meiningil tuu mitää saamaa. Mut onse nätti mekki.Valmetti velmu kirjoitti:Hyvä! Saadaan taas niitä vitusti kuolattuja modeja julki!mrteema kirjoitti:Juu kyllä muaki rupee pikku hiljaa nua rivamorit kyrsiin kun ei oikeen voi MP:ssä pelata. Mäkin rupeen laitteleen niitä pikku hiljaa tuas illan myötä.![]()
Ja komee mekki!
Sie oot mies, en muista misä mutta josaki sanoit, että siun modis tulee aina jakoon, ajan kans, oot pitäny lupaukses, kiitos ja kumarrus näistä!Nevalle kirjoitti:Välillä mietin onks sulla mrteema kaikki kotona , mitä näitä privoiks säästämään . Mukavaa pelailla mp:tä kun koneet on kaikkien saatavilli , ettei tarvia kerskuilla että mulla onki mekki mut teillä ei.
Mää laitan sitä mukaan jatkossa modit jakoon , ku valmistuu . Tätäkin mekkiä säästelty liian kauan .
Mitäpä niitä säästämään , jakoon vaan.
Juur näin!Nevalle kirjoitti:Välillä mietin onks sulla mrteema kaikki kotona , mitä näitä privoiks säästämään . Mukavaa pelailla mp:tä kun koneet on kaikkien saatavilli , ettei tarvia kerskuilla että mulla onki mekki mut teillä ei.
Mää laitan sitä mukaan jatkossa modit jakoon , ku valmistuu . Tätäkin mekkiä säästelty liian kauan .
Mitäpä niitä säästämään , jakoon vaan.
Joop oon pahoillani jos nyt "jonneilin"!FS2011M0ds kirjoitti:Komee Mekki.
Ja Pelaruzi puhuu asiaa.