Uu, ny on kovaSaemo kirjoitti:Ei lähde. Sen voi giantsissa heittää mäkeen.Farmari99 kirjoitti:Lähteekös tuossa vikassa Zetorissa konepelti napista pois?

E: Sen verran vielä moottorista, että loistavasti tehty, hienoja yksityis kohtia

Uu, ny on kovaSaemo kirjoitti:Ei lähde. Sen voi giantsissa heittää mäkeen.Farmari99 kirjoitti:Lähteekös tuossa vikassa Zetorissa konepelti napista pois?
Painoitko oikeesta kohasta sitä latausta? Se pitää painaa siitä missä lukee -click here to start download from sendspace-Harvesteri kirjoitti:Hienot modit ,mutta saisko toiset lataus linkit ku tuolt sendspacesta ei saa ladattua.
Se vaan ei alota lataamaan ,vaikka tekis mitä.
Mulla se lähtee vitosesta,joten kokkeileppa sitä.Valtra_mies kirjoitti:En määkään
Mää oon kokeillu kaikkia nappeja.valmetpoju kirjoitti:Mulla se lähtee vitosesta,joten kokkeileppa sitä.Valtra_mies kirjoitti:En määkään
Joskus on joutunut vaihtamaan jopa käynnistys skriptit, että on saanut jonkun koneen käyntiin.Farmari99 kirjoitti:Mää oon kokeillu kaikkia nappeja.valmetpoju kirjoitti:Mulla se lähtee vitosesta,joten kokkeileppa sitä.Valtra_mies kirjoitti:En määkään
Mitä sä yrität sanoa?latexi kirjoitti:Linkit o suret