Ikkunan tunnelmavalaistus.

Tärkeä kylmäkaappi joka ajaa minulle asiaa jääkaappina.

Lisää kuvia tulossa myöhemmin mutta esitelkäähän tekin huoneidenne salat.

Komia kaappi, mut sisustettu vaan väärin, kun kuitenkii karhun kaappi.Admin kirjoitti:Kokeilumielessä yleinen nurkkakeskustelu pystyyn eli missä asutte ja missä huoneessa vietätte yleisesti paljon aikaa.
Kiitos. Miten niin sisustettu?Massey_man kirjoitti:Komia kaappi, mut sisustettu vaan väärin, kun kuitenkii karhun kaappi.Admin kirjoitti:Kokeilumielessä yleinen nurkkakeskustelu pystyyn eli missä asutte ja missä huoneessa vietätte yleisesti paljon aikaa.
Tarkennetaan vielä ettei oo ainakaan Helkaman valmistamia eli ei oo Suomalaisia.Venom kirjoitti:Verkkokauppa.com myy samanlaisia kaapeja 199e ja 299e hintaan.
On siel yks oikee juoma. Nimittäin muumi. ;3Massey_man kirjoitti:mut sisustettu vaan väärin
Mikset ottanum kuvaam?kekkonen kirjoitti:Kaverilla on aivan saatanan hieno datahuone minkä näin tänäänSe on niinku tehty vanhasta "vaatehuoneesta" eli se pääsee sen omasta huoneesta sellaseen "pikkuhuoneeseen",se on laittanu sinne katon rajaan lednauhaa minkä väriä pystyy muuttaa kaukosäätimestä ja sillon 2 näyttöö siel toinen on seinäs ja toinen pöydäl ja sit viel minibaarikaappi
Mut oli kyl komia
Kakao on sentään laatukamaa.Peluri4 kirjoitti:Adminilla on väärä merkkistä maitoo, hyi hyi.