Noku ei oikee tuo talous tykkää.Haasa90 kirjoitti:Suosittelen suoraan si Note3:sta. Pirun hyvähän tää Note2:kin on mut 3 viä paree mitä lukenu jo kuullostellut maailmalta, itekki se pitäs hankkia jahka talous kärsisJespa kirjoitti:Eikö siihen custom romina saa jo vaikka 4.4.Haasa90 kirjoitti:Kysellääs täälläkin tällästä et onko jollain jo Sampparin Note2:ssa anroid 4.3?? Ite täs oottelen et koska tulis saataville.Onko mimmonen tuo Note2? Vähä harkinnu jos semmosen pistäis.
Yleinen Puhelin -topic
-
Jespa
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Yleinen Puhelin -topic

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- patski
- Kielet: Suomi,Engalanti,Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: PETE(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Ite sain just tän uuden jolla puhelimen sailfish käytöjärjestelmällä ja tää o vähä outo käyttää, mutta tosi nopea ja mukava kun siihen oppii. Vielä tämä on melko alkeellinen. Mulla on ollut tän päivän tää puhelin ja 4 uuttaa päivitystä tullu ja kokoajan käyttömukavuus on noussut.
Intel (R) Core i7 3820 @3.6Ghz, Asus P9X79 PRO, Nvidia GTX660x2, Samsung 840 126Gb,PNY 120gB SSD, Noctua NH-D14, Western Digital 1Tb, G.Skill 16GB Quad Kit Ripjaws, XFX 750W,
<Wiuwe> nyt nousee
<Wiuwe> nyt nousee
- HolsetPower
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Nokian 1100 vääntää vidust liikaa. Taskulmppu ja perkele kaikki. 
Nyt on S2+ hinta-laatusuhteeltaan aivan mahtava 
-
Jespa
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Hetken aikaa. Vuoden käytät nii alkaa lahoomaan käsiin.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
valtra man
Mistä saa poistettua Google tilin Android 4.0ssa tai 4.1ssä? Onnistuin siskon puhelimeen tunkasemaan oman tilin, ja nyt sille tulee minun sähköpostit ja se voi käyttääkkin sitä...
Puhelin on joku LG Optimus, mallinumeroa/jatkoa en muista..
-
arska fs11
- Viesti:
Löytyy meiltä lankapuhelimia 2 kpl ja ittelt nokia 2700c

Suora putki on kaiken A ja O.
-
Valamettipekka
Asetuksista tilit ja synkronointi ja sieltä muistaakseni saa.valtra man kirjoitti:Mistä saa poistettua Google tilin Android 4.0ssa tai 4.1ssä? Onnistuin siskon puhelimeen tunkasemaan oman tilin, ja nyt sille tulee minun sähköpostit ja se voi käyttääkkin sitä...
-
valtra man
Eipä sieltä mistään löydy.valamettipekka kirjoitti:Asetuksista tilit ja synkronointi ja sieltä muistaakseni saa.valtra man kirjoitti:Mistä saa poistettua Google tilin Android 4.0ssa tai 4.1ssä? Onnistuin siskon puhelimeen tunkasemaan oman tilin, ja nyt sille tulee minun sähköpostit ja se voi käyttääkkin sitä...
E: Asia ratkastu.
Puol kuukautta, enintään kuukaus niin alkaa vituttaanJespa kirjoitti:Hetken aikaa. Vuoden käytät nii alkaa lahoomaan käsiin.
-
98Farminggame
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tuli tuos ennen joulua pudotettua tää s+ tohon pihaan oli pari tuntia vesi sateessa ja autolla ajettu yli nasta renkailla. Suojakalvon takia ei jälkiä näyttöön mutta näyttöä ympäröivään reunukseen tuli nastan jälki ja takakanteen ja kameran linssiin vähän naarmuja. Ainut vika joka tähän tuli on sellanen kuvaputkinäyttö efekti täs näytön kuvassa joskus. Aika hyvin kesti vaikka ei oo mikään veden eikä iskun kestävä.
-
San_anttu
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Pic, or nothing didnt happend.98Farminggame kirjoitti:Tuli tuos ennen joulua pudotettua tää s+ tohon pihaan oli pari tuntia vesi sateessa ja autolla ajettu yli nasta renkailla. Suojakalvon takia ei jälkiä näyttöön mutta näyttöä ympäröivään reunukseen tuli nastan jälki ja takakanteen ja kameran linssiin vähän naarmuja. Ainut vika joka tähän tuli on sellanen kuvaputkinäyttö efekti täs näytön kuvassa joskus. Aika hyvin kesti vaikka ei oo mikään veden eikä iskun kestävä.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- noppis
- Multiplayer tunnuksesi?: noppis
En tiiä meneeks iha ooteeks, mutta pakkopa se on sanoa tähän sen verran että se nyt on yks ja sama onko se puhelin joku iskunkestävä vai ei, kaiken saa rikki rikkomal jos niin itse tahtoo.. sellaisen omistajan käsissä mikkää pysy ehjänä joka kaiken rikkoo tahaltaan etenkin jos sattuu vaikka oleen just iskunkestävä niin pittää päästä testaan mitä se kestää. Itsellä käytössä Samsungin cover 1, toine menosa jo edellisestä lakkas viestit tulemasta perille niin sain sitten kokonaa uuden takuusee, tämä on toiminut moitteetta niinkuin edellinenkin toimi melkee vuoden ilman mitään. Liekö käyttäjissä vikkaa kun kaikki haukkuu tän coverin ihan maantasalle..
-
SampoMan
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Onko tuo Samsung Galaxy Ace 3 kannattava ostos, kun omenasta halkes näyttö kun tippu pellolle?

Mikäs omena sulla oli?
-
Santakuski
Menee näyttö halki kun tippuu PELLOLLE??
Deutzi-miesten salainen unelma - Valtra.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Pellon pinta voi olla aika kova.
Itellä tuli tänään flip cover postis.
Itellä tuli tänään flip cover postis.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Ezmo
- Moderaattori
Puhelinta ei kannata tiputtaa. Näyttö saattaa kestää yllättävän paljon, mutta kun olosuhteet ei oo suotuisat, niin saattaa näyttö haleta itsestäänkin.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
Santakuski
Niin voi, mutta ihmettelenpähän silti, että näyttö menee siinä halki.Jeppe kirjoitti:Pellon pinta voi olla aika kova.
Itellä on ehkä kerran tullu puhelimen näyttöön halkeema, ja sillonki se tippu taskusta asvaltille. Kannattais sen verran pitää siittä huolta ettei se tippuis.
Deutzi-miesten salainen unelma - Valtra.
- CaseKuski
- Kielet: Suomea ja ralli englantia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Casemies
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tuli ostettua Nokia lumi 520 ku tuo lumia 710 rupes v'ittuilee.
Ja tietääkö jo mikä tossa 710:ssä oli ku soitti nii palo punainen valo nokia logon vasemmassa ylä nurkassa. Kiitos jos joku tietävä selittäisi.
Ja tietääkö jo mikä tossa 710:ssä oli ku soitti nii palo punainen valo nokia logon vasemmassa ylä nurkassa. Kiitos jos joku tietävä selittäisi.
Ford 5610|-83|72hv/2100 rpm.DIN *Myity*
-
Matias98
Iphone 4s 8gt muistilla taas kerran. 
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!