Kysymyksiä
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Kysymyksiä
1920x1080, FullHD FTW! 

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Eipä anna nuin korkeita lukemia.Ännä kirjoitti:1920x1080, FullHD FTW!

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Ännä
- Moderaattori
Takas aiheesee, ku puhutaan tietotekniikka alueella näytönresoluutioista??Jeppe kirjoitti:Eipä anna nuin korkeita lukemia.Ännä kirjoitti:1920x1080, FullHD FTW!Mutta nyt takasi aiheesee. -->

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
No siis eiköhän tämä topicci oo tarkotettu tietokonekysymyksille, ei yleiselle jauhannalle resoista?

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Ännä
- Moderaattori
Jaa niin millä perusteella? Mun mielestä täälä saa kysyä kaikesta tietotekniikkaan liittyvästä. Onha tietokoneille sitte oma aihe eriksee.Jeppe kirjoitti:No siis eiköhän tämä topicci oo tarkotettu tietokonekysymyksille, ei yleiselle jauhannalle resoista?

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
Samaa mieltä ännän kaa. Mutta mikä vois olla hyvä uus näyttö?Ännä kirjoitti:Jaa niin millä perusteella? Mun mielestä täälä saa kysyä kaikesta tietotekniikkaan liittyvästä. Onha tietokoneille sitte oma aihe eriksee.Jeppe kirjoitti:No siis eiköhän tämä topicci oo tarkotettu tietokonekysymyksille, ei yleiselle jauhannalle resoista?

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Itellä on nytte 1680x1050 (1.6:1), toi resoluutio on ainaki itellä hyvin tarkka,ja Erkko,osta samanlainen näyttö ku Ännä:llä,eiks Ännä se sun näyttös oo Samsung FullHD 23" 

-
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Viljelijämies
Kertokaas hyvä näyttö mikä maksaa alle 150€ Olisko tämä? http://cdon.fi/kotielektroniikka/22-24i ... n-17594351
-
- Kielet: suomi hieman englantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tää kone on taas iha outo,eli kun käynistän ni ehkä viis minuuttia pelaa mut sitte tulee se wintoosan virhe ruutu eli blue screen ja tämän sen se tekee sen n4-6 kertaa.Nyt on tullu taas lisää onkelmii ku koitaa käynistää ni koneest alkaa kuulu jotai ihme piippausta mut näyttö pimeen ja ei voi muutaku repii tepselin seinäst.
Jotai tuol muual puhuivat et muisti loppu tai emo paskana..
e:Tarttisin pikasta vastausta.kiitos

"Kun valmettini käytiin räjähtää ni sulakerasiassa kärähtää ja naapurin jontikka miehellä paskat housuu pärähtää.
- Ezmo
- Moderaattori
Nuo piippaukset on virhe koodi. Voitko kirjoittaa ne tänne? (lyhyt, lyhyt, pitkä tyyliin). Muisti vikaan viittais kuiteskin. Voitko lainata kampoja kokeeksi muusta koneesta?1999 kirjoitti:Tää kone on taas iha outo,eli kun käynistän ni ehkä viis minuuttia pelaa mut sitte tulee se wintoosan virhe ruutu eli blue screen ja tämän sen se tekee sen n4-6 kertaa.Nyt on tullu taas lisää onkelmii ku koitaa käynistää ni koneest alkaa kuulu jotai ihme piippausta mut näyttö pimeen ja ei voi muutaku repii tepselin seinäst.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Heheh, mitä vittua oikeest? Mul oli läppärin levyaseman päällä jottai tavaraa, ku pisti käyntii nii palovaroottimen tasoone meteli tuli, ku otti ne siitä pois nii hilieni pari sec. sen jälkee. 

...
- Ezmo
- Moderaattori
Siinä on varotusääni kaikille tyhmille, jotka tunkee sen päälle tavaraa.Farmari344 kirjoitti:Heheh, mitä vittua oikeest? Mul oli läppärin levyaseman päällä jottai tavaraa, ku pisti käyntii nii palovaroottimen tasoone meteli tuli, ku otti ne siitä pois nii hilieni pari sec. sen jälkee.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Farmari344
Luulin ensi et kone räjähti ja alko palaa ja palovarootin huutaa.Ezmo kirjoitti:Siinä on varotusääni kaikille tyhmille, jotka tunkee sen päälle tavaraa.Farmari344 kirjoitti:Heheh, mitä vittua oikeest? Mul oli läppärin levyaseman päällä jottai tavaraa, ku pisti käyntii nii palovaroottimen tasoone meteli tuli, ku otti ne siitä pois nii hilieni pari sec. sen jälkee.

...
-
No nyt käynisty taas vaihteeks iha normaalisti.Revin netti piuhan irti ja tein jotai paintil n20min eikä tehny sinist ruutuu,muttaku pistin nettipiuhan päälle ja meni pelaa w.o.t:tii ni heti ku liityin yhtee servuu ni eh pari minaa pelaa ni sitte pim. Sitteku sammutin ja käynistin uudellee ni se jäi junnaa siihe HP:een sinisee käynistysruutuu.Koitan äänittä ens kerral sen piipin.Ezmo kirjoitti:Nuo piippaukset on virhe koodi. Voitko kirjoittaa ne tänne? (lyhyt, lyhyt, pitkä tyyliin). Muisti vikaan viittais kuiteskin. Voitko lainata kampoja kokeeksi muusta koneesta?1999 kirjoitti:Tää kone on taas iha outo,eli kun käynistän ni ehkä viis minuuttia pelaa mut sitte tulee se wintoosan virhe ruutu eli blue screen ja tämän sen se tekee sen n4-6 kertaa.Nyt on tullu taas lisää onkelmii ku koitaa käynistää ni koneest alkaa kuulu jotai ihme piippausta mut näyttö pimeen ja ei voi muutaku repii tepselin seinäst.

"Kun valmettini käytiin räjähtää ni sulakerasiassa kärähtää ja naapurin jontikka miehellä paskat housuu pärähtää.
-
- Kielet: Suomi ja heikko Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aku[FIN]
Mulla on oma hp ruvennu tekeen samaa.

Asus Z87-A | Haswell i5-4670K | R9 280x | Kingston 2x4GB | Western Digital 1TB | XFX 550W | Windows 8.1
Ls11Suomimodit | YouTube: HemuliProduction
- Ohtonen
Mulla kuuluu grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnn ku käynnistää. Mistä mahtaa johtua? Välillä se jääpi päälle et se kurisee nii kauan kun painaa entteriä.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
Oisko joku osa paskana ku tommosii ääniä päästelee.Muutes ainaku se jumittaa toho alotus näyttöö ni konee kyljes semmone vihree valo minkä pääl on jotai levyjen kuvii on pimeenä.valmetpoju kirjoitti:Mulla kuuluu grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnn ku käynnistää. Mistä mahtaa johtua? Välillä se jääpi päälle et se kurisee nii kauan kun painaa entteriä.

- Ohtonen
Muttaku se ei joka kerta ääntele. Pari kertaa viikossa kurahtelloo suunilleen, mut sitte jos läppärin yläosa on ylyhäällä et siellä on vaikka kotelo, niii sillon se ei ääntele.1999 kirjoitti:Oisko joku osa paskana ku tommosii ääniä päästelee.Muutes ainaku se jumittaa toho alotus näyttöö ni konee kyljes semmone vihree valo minkä pääl on jotai levyjen kuvii on pimeenä.valmetpoju kirjoitti:Mulla kuuluu grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnn ku käynnistää. Mistä mahtaa johtua? Välillä se jääpi päälle et se kurisee nii kauan kun painaa entteriä.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- wiltzu
Paras näytönohjain max 250e?
- Farmari344
Tuosta tuollaane tai sitte se 448 koressi, joka on kyl paree. Muistaakseni makso 250-260.
http://www.jimms.fi/tuote/ENGTX560-TI-DCII%2F2DI%2F1GD5
http://www.jimms.fi/tuote/ENGTX560-TI-DCII%2F2DI%2F1GD5

...
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
7850 radeoni.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Farmari344
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
AMD tungetaan syvälle sinne... niin että ei varmaan näy eekä kuulu.Farmari344 kirjoitti:Ei sekää huono oo.
Se on mun mielipide.

- Ännä
- Moderaattori
Hyvin perusteltu. AMD:n HD7850:stä ylähäppäi pyyhki perseen sun mopolla GTX560TI:llä.Valtra_S352 kirjoitti:AMD tungetaan syvälle sinne... niin että ei varmaan näy eekä kuulu.Farmari344 kirjoitti:Ei sekää huono oo.
Se on mun mielipide.