Iphone4sta en ees sano mitää ku s3ki pyyhkii perseensä siihen joka osa-alueella.
Samaa mieltä et apple on ylihinnoiteltua paskaa.Killerhangar kirjoitti:Itekki tappelen applefanboytten kanssa FBssä paraikaa. Ku eivät usko että Apple on paskaa :DDD Mutta jos kerran on varaa ni mikäs siinä, mutta turha mulle tulla sitte valittaa ettei rahat riitä...
E: Töissähän yheltä lahos koko iLuuri ku sai vähä sateesta... Pari pisaraa ja töks...
Xcover 2 vai 1? Itellä ollu tuo kakkonen ny pariviikkoa.suomi mies kirjoitti:Xcoveri ollu viiko verra.
Kannattaa ottaa mieluummin S2 plus, 265e gigantissa. Uudempaa mallia kuin tuo S2.Verkku kirjoitti:Mitäs sanotte, kummanko hommaan s2 vai Xcover2?
Molemmat menis mutta s2 on parempi kamera, eikä tuoho 200-300e hintaluokkaan oo muita samsunkeja
Misä on 8mpix kamera, kun s2, ja on vähä ehkä jo vanha.
Voihan "käytetyn" ostaa, pälli..Verkku kirjoitti:No vittu tuota plussaa tarkotin ku markkinoilla ei muita s2 oo...pälli.
Ei ainakaan 1:stä .. Plus (mulla on se , iha jees) tai sitte 2 .Onskuli11 kirjoitti:Kannattaisko samsung galaxy ace:a ostaa?
Anteeks, kun lainailen näinkin vanhaa (2kkXarioN kirjoitti:Laita USB virheenkorjaus(tms.) päälle. Pitäs toimia.
Ei kukaan tietäs???Diesel Power kirjoitti:Ja sit toinen, miten saapi tän S+ paskan toimimaan ulkomailla? Viimekesänä ei saanu Ruottissa soitettua mihinkään, koska se valitti et dne palvelimeen tms. ei saa yhtettä, eli se ei osaa käyttää muitten kuin dna:n verkkoja? Joku asetus pielessä? Yritin kyllä, mut en mie tiiä mitä ja mistä.Puhelunestoissa ulkomaiden kohalla lukee "ei käytössä".
Mulla löytyy hyllystä, mutta löytyyhän sieltä myös 3310.V A valmet kirjoitti:Kannattaa olla nokia6300 vuojelta 2008.