Onko tuolla mitään haittaa näin käytännössä? Ja Winukka on ihan kaupasta ostettu.
Se sano jotta kaupasta ostettu...Ezmo kirjoitti:Periaatteessa ei muuta kuin, että Seiskan kuuluis sammuilla 10min välein. Kokeile rekisteröidä uudelleen tai asentaa uudelleen. Jos ei auta, niin osta aito.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Mulla joskus satun vahingossa hipaseen sitä kaijutin kuvaketta näytös.Pelaruzi kirjoitti:Tietääkös kukaa miks täs lumia 720 kuuluu ku soittaa/vastaa, nii sen toisen (ei minun) ääni kuuluu mun lumian kajareista, vaikken oo säätäny asetuksia jotta ois kajareil. D: Ku en haluvaas jotta kaikki kuulee mitä puhuu.
Viä valohoitoonPelaruzi kirjoitti:Tietääkös kukaa miks täs lumia 720 kuuluu ku soittaa/vastaa, nii sen toisen (ei minun) ääni kuuluu mun lumian kajareista, vaikken oo säätäny asetuksia jotta ois kajareil. D: Ku en haluvaas jotta kaikki kuulee mitä puhuu.
Minulla on tällä hetkellä sellanen ongelma että ei kuulu minkää moiset media/sovellusäänet. Kun joku soittaa kuuluu soittoääni, mutta sitten kun vastaa niin ei kuulu mitää toisen eikä minun puhelimesta.Pelaruzi kirjoitti:Tietääkös kukaa miks täs lumia 720 kuuluu ku soittaa/vastaa, nii sen toisen (ei minun) ääni kuuluu mun lumian kajareista, vaikken oo säätäny asetuksia jotta ois kajareil. D: Ku en haluvaas jotta kaikki kuulee mitä puhuu.
ei oo iha susi mulla on toi ja koko ajan sammuu ja on muuteski paskaMrSuomi kirjoitti:http://www.jimms.fi/tuote/NX.M6SED.003Vammas king kirjoitti:Mikä olis joku suht hyvä läppäri? hintaa sais olla sen alle 800€, pitäis joku kone hommata koulun asuntolaan jolla vois vaik vähä pelatakki.
Tuossa on ihan hyvä läppäri.
Käyttäjäs vika.maanmies kirjoitti:ei oo iha susi mulla on toi ja koko ajan sammuu ja on muuteski paskaMrSuomi kirjoitti:http://www.jimms.fi/tuote/NX.M6SED.003Vammas king kirjoitti:Mikä olis joku suht hyvä läppäri? hintaa sais olla sen alle 800€, pitäis joku kone hommata koulun asuntolaan jolla vois vaik vähä pelatakki.
Tuossa on ihan hyvä läppäri.
FoorttiMies_ kirjoitti:Muutenki ei kannata noita acerin läppäreitä ostaa. Iha kuraa. Itellä on olli 1 acerin peliläppäri ja 2 iha normi läppärii, kaikki 3 ylikuumenee ja sammuu.