Niin se taitaa olla parempi..?MineMies_ kirjoitti:Miksi tää on niin vaikeeta???!!
xD jos nyt vaa ollaan mollemmat hiljaa.

Mut siivoon aiheen...
Niin se taitaa olla parempi..?MineMies_ kirjoitti:Miksi tää on niin vaikeeta???!!
xD jos nyt vaa ollaan mollemmat hiljaa.
Mäkin pelaan läppärillä mulla on ihan normi Acerin Aspire 5536 ja ihan hyvin pyörittää ainakin Call of dutya ja Farming Simulatoria.meikäpoeka kirjoitti:mä pelaan läppärillävaltra6250 kirjoitti:Eiks kukaa käytä läppäriä pelaamiseen mut mä ainaki ku tää on tehokkain ku noi 2 muuta konetta on niin tehottomia ettei starttaa koko peli valikkoon toises konees ja toises taas lagittaa ihan kauheesti
Mäki pelaan läppärillä ja mulki taitaa olla toi sama AcerPutkiMies kirjoitti:Mäkin pelaan läppärillä mulla on ihan normi Acerin Aspire 5536 ja ihan hyvin pyörittää ainakin Call of dutya ja Farming Simulatoria.meikäpoeka kirjoitti:mä pelaan läppärillävaltra6250 kirjoitti:Eiks kukaa käytä läppäriä pelaamiseen mut mä ainaki ku tää on tehokkain ku noi 2 muuta konetta on niin tehottomia ettei starttaa koko peli valikkoon toises konees ja toises taas lagittaa ihan kauheesti
Läppäri on easy kun sen voi ottaa mukaan kaikkialle, koitapas siirtää pöytäkoneta.
Valtra_S352 kirjoitti:En onneks oo ainoo, jolla on noin sotkunen pöytä.
Mutta kone on siisti.Valtra_S352 kirjoitti:En onneks oo ainoo, jolla on noin sotkunen pöytä.
Ännä kirjoitti:Tommonen nykyään...