On 3 gigaa.Ezmo kirjoitti:Onko sulla 3 gigaa muistia? Muistien puolestahan se on kunnossa jos ei käy missään vaiheessa yli 100%:tia.
E: Kuusjoki kartalla sen 2 gigaa.

On 3 gigaa.Ezmo kirjoitti:Onko sulla 3 gigaa muistia? Muistien puolestahan se on kunnossa jos ei käy missään vaiheessa yli 100%:tia.
Vista on perseestä. Minulla on Windows 7.kekkonen kirjoitti:Vista on kyl paskin kuulemma
ValtraN121H kirjoitti:Vista on perseestä. Minulla on Windows 7.kekkonen kirjoitti:Vista on kyl paskin kuulemma
Siis vista on suunniteltu jollekki saatanan kakaroille ,esim:haluut luoda uuden kansion ja se varmistaa sen kolme kertaa et haluukko varmasti tehä sen!! xp:sä senku vaan kirjotat nimen sille.lasu212 kirjoitti:ValtraN121H kirjoitti:Vista on perseestä. Minulla on Windows 7.kekkonen kirjoitti:Vista on kyl paskin kuulemma
Otan osaa.Jeppe kirjoitti:Todellinen fakta kyllä. Seiska vie, vaikka mulla on vista. Kaverin koneessa on seiska, aivan helvetin hyvä verrattuna vistaan.
Kiitoksia. Mutta kyllä tuolla Vistalla ny johki pääsee, mutta se seiska olis paras. Kyllä tää menee, sitte ku seuraavaa konetta hankkii, niin seiska ehottomasti siihe.jartza kirjoitti:Otan osaa.Jeppe kirjoitti:Todellinen fakta kyllä. Seiska vie, vaikka mulla on vista. Kaverin koneessa on seiska, aivan helvetin hyvä verrattuna vistaan.
Killerhangar kirjoitti:Koneella 32-bit Ultimate seiska ja läppärillä lubuntu...
Taitaa vähä lagaa?Killerhangar kirjoitti:Koneella 32-bit Ultimate seiska ja läppärillä lubuntu...