Timzze kirjoitti:Kokosin samoilla osilla olevan koneen. Hinta 935e.
Ei siinä, Palathaan..
Niin ja siihen tuo kasausmaksu. Tuleehan siitä ~994€. Mutta palaillaan syssymmällä tähän sitte
No jos vaikka vaihat näyttiksen ja prossun niin hinta laskee aika kivasti.. Ja voihan sen itekki koota.
Juu. Ja toi on vaan "alotus" paketti mulle Eli tosta aletaa sit rakentelee pelikonetta Tolla nyt pääsee alkuun. Tohon voi ilmeisesti vaihtaa osia, ylikellottaa sun muuta kun ei oo pakettikone ?
Temeksi kirjoitti:Juu. Ja toi on vaan "alotus" paketti mulle Eli tosta aletaa sit rakentelee pelikonetta Tolla nyt pääsee alkuun. Tohon voi ilmeisesti vaihtaa osia, ylikellottaa sun muuta kun ei oo pakettikone ?
Tonnin ''alotuspaketti''!? Pistät kerrala hyvän niin ei tarvi vähään aikaan päivitellä..
Temeksi kirjoitti:Juu. Ja toi on vaan "alotus" paketti mulle Eli tosta aletaa sit rakentelee pelikonetta Tolla nyt pääsee alkuun. Tohon voi ilmeisesti vaihtaa osia, ylikellottaa sun muuta kun ei oo pakettikone ?
Tonnin ''alotuspaketti''!? Pistät kerrala hyvän niin ei tarvi vähään aikaan päivitellä..
Joo, päätin et kasaan ite. Siihen sitte hyvät osat.
Mikä hitto voi aiheuttaa sen että tuo mun läppäri hajoaa koko ajan kun nyt ongelma on siis se että käytin normaalisti eilen, käynnistin uusiksi kun netti ei meimannu toimii kunnolla, ja kone valitti kaikkee Vahingoittunut tiedosto opera.exe? No siis kun uudelleen käynnistin musta ruutu tuli ja Caps Lock paloi ja muuta ei tapahtunut, ei edes koneen logoja. Viimeks kun oli korjauksessa niin vaihtoivat emolevyn, ja toimi nyt about viikon ja nyt rikki. Ihmettelen että mikä voisi aiheuttaa sen? Tuskin se että päivitin siitä BIOSsin pari päivää sitten? Osaako kukaan siis sanoa mikä voisi tuollaisen vian aiheuttaa? Seuraava kone ei tule enään tämän perusteella olemaan pakettikone vaan itse päätän osat tai kysyn täältä kun en tiedä mitkä osat sopii yhteen.
E: HPeen sivujen mukaan ainaki tuo vika yleensä meinaa sitä että joku tärkeä osa rikki... On se kumma kun viikon vanhat osat hajoaa, joten tässä voidaan nähdä pakettikoneiden pa*kuus.
No mitä osia saisin tolla rahalla pitäs saada emolevy näytönohjain prosesori ja loput mulla onkin jo ku pitäs saada kone joka pyörritäs farming simulatoria 2011 siksi että perheen kone on lagittava peleissä
No mitä osia saisin tolla rahalla pitäs saada emolevy näytönohjain prosesori ja loput mulla onkin jo ku pitäs saada kone joka pyörritäs farming simulatoria 2011 siksi että perheen kone on lagittava peleissä
Kyllä tolla hinnalla saa sellasen koneen joka pasisanssia pyörittää.
Ensinnäkin emolevy ei sovi tolle prossulle. Se on intelin prossulle eikä amd:n.
Toisekseen se tukee vaan ddr2 muistia semmosta kukaan osta uuteen koneeseen.
Kolmaneksi toi sun virtalähtees on ihan naurettavan tehoton.
Neljänneksi miksi vaan 160gb kovalevy 1tb kovalevyn on tarjouksessa jimmsissä 50e.
Viidenneksi et varmasti osta.
Sulta sitä paitsi puuttuu muistit tosta kokonaan.
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!