Yleinen Puhelin -topic
-
- Kielet: Suomi,Englanti,
- Multiplayer tunnuksesi?: koneukkeli
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen Puhelin -topic
Jaa.
itselle tulos huome s3 nii kannattaako? Maksaa vaa 299€ Onko minkä laine kamera?

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Se on etäisyystunnistin mikä sammuttaa näytön ku laitat luurin korvalle.CaseKuski kirjoitti:Tuli ostettua Nokia lumi 520 ku tuo lumia 710 rupes v'ittuilee.
Ja tietääkö jo mikä tossa 710:ssä oli ku soitti nii palo punainen valo nokia logon vasemmassa ylä nurkassa. Kiitos jos joku tietävä selittäisi.

- CaseKuski
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomea ja ralli englantia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Casemies
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Sen tiesinkin jo mutta se katkoo puheluita aika ilkeesti, ja eikä se oo normaalia että se katkoo puhelua puhuessa ja skypessä 

Ford 5610|-83|72hv/2100 rpm.DIN *Myity*
- kallek
- Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
- Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Kai siinä ihan perus hyvä kamera on. En osaa tosta hinnasta sanoa mutta aika paljon tippunu siitä mitä oli esim. kesällä. Jos androidia haluaa niin varmaan sitten ihan hyvä luuri.Pena_ kirjoitti:Jaa.itselle tulos huome s3 nii kannattaako? Maksaa vaa 299€ Onko minkä laine kamera?

H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
Onkos sulla ollu iPhone sitte joskus aikasemminki?
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Millanen tuo Nokia lumia 520 on?

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juissiplayer
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ei se ainakaan mitään kestä.belarusraktori kirjoitti:Millanen tuo Nokia lumia 520 on?

#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mullon galaxy s3 mini mutta aatellu ostaa varmaan s3 4g:n
- Tailgunner
Nyt on tää samsung galaxy s advance ollut muutaman kuukaude ja hyvin on kestänyt. 

"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
-
Lumia 800. Ollut vissiin kohta alkaa olla tasan vuoden. Ei mitään vikaa. 
Näyttö ei hajoa vaikka paiskasin koulunpihalla asvalttiin.
HUOM! En tiedä oliko silikoni suojilla mitään merkitystä siihen mutta ne oli päällä.

Näyttö ei hajoa vaikka paiskasin koulunpihalla asvalttiin.

- Belkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Tiiä nyt sitte, että kestääkö tuo Lumia 520 oikeasti. Mutta hain lähinnä sitä että lagaago käyttis, sovellukset yms..

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
Jos mulle tarkotit niin on ollu. Vaihoin sen silloin tuohon s3:moseen.davidb kirjoitti:Onkos sulla ollu iPhone sitte joskus aikasemminki?

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Ja palasit sitten takaisi iPhoneen syystä että? Onhan se tavallaan ihan ymmärrettävää.Matias98 kirjoitti:Jos mulle tarkotit niin on ollu. Vaihoin sen silloin tuohon s3:moseen.davidb kirjoitti:Onkos sulla ollu iPhone sitte joskus aikasemminki?

- CaseKuski
- Kielet: Suomea ja ralli englantia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Casemies
No mulla on ollu kohta noin viikon ja hyvin on toiminut käyttis toimii minun mielestäni sulavasti ja sovellukset pyörii kohtalaisesti, ja tämä kyllä kestää paitsi itse ostin samalla reissulla suoja kotelon.belarusraktori kirjoitti:Tiiä nyt sitte, että kestääkö tuo Lumia 520 oikeasti. Mutta hain lähinnä sitä että lagaago käyttis, sovellukset yms..
Eli olen tyytyväinen puhelimeen (kirjoitettu Nokia lumia 520:llä).
Ford 5610|-83|72hv/2100 rpm.DIN *Myity*
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Jos meen ny roottailemaan ja asentelemaan Cyanogenmodin (Ace Plussaan), niin katoaako peleistä kaikki menestys ym? En halua nollata pouta, lvl 56. 

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Android on kyllä kuraa, ei siinä oo mitään järkeä, ei käytännössä tee mitään... Ja varsinkin samsungit on paskaa, koska näytöt menee niin nopeaa paskaks.. Nokiat on ne kestävimmän ja parhaimmat mitä on tehty. Varsinkin nämä uudet lumiat sekä nää kaikki vanhat. Aivan loistavaa, windows käyttöjärjestelmä on täydellinen ja helposti oppii käyttämään.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
-
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
- Ezmo
- Moderaattori
Kaikissa älypuhelimissa menee näytöt helposti rikki. Justiinsa kaveri vaihto Nokialaiseen näytön.Tele kirjoitti:Android on kyllä kuraa, ei siinä oo mitään järkeä, ei käytännössä tee mitään... Ja varsinkin samsungit on paskaa, koska näytöt menee niin nopeaa paskaks.. Nokiat on ne kestävimmän ja parhaimmat mitä on tehty. Varsinkin nämä uudet lumiat sekä nää kaikki vanhat. Aivan loistavaa, windows käyttöjärjestelmä on täydellinen ja helposti oppii käyttämään.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Ruzi
- Moderaattori
No eiköhä seoo iha käyttäjästä kiinni miten käsittelöö ja käyttää. Eine itestää hajoa.Ezmo kirjoitti:Kaikissa älypuhelimissa menee näytöt helposti rikki. Justiinsa kaveri vaihto Nokialaiseen näytön.Tele kirjoitti:Android on kyllä kuraa, ei siinä oo mitään järkeä, ei käytännössä tee mitään... Ja varsinkin samsungit on paskaa, koska näytöt menee niin nopeaa paskaks.. Nokiat on ne kestävimmän ja parhaimmat mitä on tehty. Varsinkin nämä uudet lumiat sekä nää kaikki vanhat. Aivan loistavaa, windows käyttöjärjestelmä on täydellinen ja helposti oppii käyttämään.

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Allux
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Munkin kaverilla meni lumiasta näyttö paskaks, se aina vähä riippuu et mihin se tippuu ja onko suojakalvoo ku sekin auttaa vähän ainakin.Ezmo kirjoitti:Kaikissa älypuhelimissa menee näytöt helposti rikki. Justiinsa kaveri vaihto Nokialaiseen näytön.Tele kirjoitti:Android on kyllä kuraa, ei siinä oo mitään järkeä, ei käytännössä tee mitään... Ja varsinkin samsungit on paskaa, koska näytöt menee niin nopeaa paskaks.. Nokiat on ne kestävimmän ja parhaimmat mitä on tehty. Varsinkin nämä uudet lumiat sekä nää kaikki vanhat. Aivan loistavaa, windows käyttöjärjestelmä on täydellinen ja helposti oppii käyttämään.
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Käytöstä riippuu.. Omas samsunkis ei oo näytös mitää, ei halkeamia eikä muuta. Justiin torstaina pudotin, taas vaihteeksi, kädestä keittiön kaakelille ja hyvin kesti. On myös tippunut töissä parin kolmen metrin korkeudelta asvaltille eikä tullu ku jotaki kuluma jälkiä reunuksiin, näyttöön ei mitää.Ezmo kirjoitti:Kaikissa älypuhelimissa menee näytöt helposti rikki. Justiinsa kaveri vaihto Nokialaiseen näytön.Tele kirjoitti:Android on kyllä kuraa, ei siinä oo mitään järkeä, ei käytännössä tee mitään... Ja varsinkin samsungit on paskaa, koska näytöt menee niin nopeaa paskaks.. Nokiat on ne kestävimmän ja parhaimmat mitä on tehty. Varsinkin nämä uudet lumiat sekä nää kaikki vanhat. Aivan loistavaa, windows käyttöjärjestelmä on täydellinen ja helposti oppii käyttämään.
Ja millä tapaa Android kuraa? Ite en ainakaan kovin herkästi vaihtaisi Androidia pois, ja kyllä olen käyttänyt niin Windows pohjaista kuin ios pohjaistakin, jos Androidista pois vaihdan niin saa olla puhelimen tehokkuus merkittävästi parempi joka sitten päätökseen vaikuttaa..
Telen tekstin perusteella sopisi aika hyvin tähän "kun ei paremmasta tietoa"..

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Vaikka mytrendyphonesta.
Jeppe kirjoitti:Jos meen ny roottailemaan ja asentelemaan Cyanogenmodin (Ace Plussaan), niin katoaako peleistä kaikki menestys ym? En halua nollata pouta, lvl 56.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kielet: Suomi,Englanti,
- Multiplayer tunnuksesi?: koneukkeli
Itselle tuli torstaina s3 tähän mennessä olen ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeltaan.