![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Jep, ainoostaan tuossa vanhas navetas ja ladossa on kunnon tekstuurit.Mehtä kirjoitti:^Ei oo mitää trikkereitä. Mietin vaan minkä takia nuo tekstuuri pitää olla noin hirveä seinissä..
Jaa, mikäköhän siinä sitten on. Itselläni nimittäin läheltä katsottuna tekstuuri ei muutu miksikään. Mutta sitten se väreily mikä alkaa kauempaa katsottuna, niin sitä ei tässä ole. Ja tälläisillä asetuksilla sen tallensin:Jellona77 kirjoitti:Edit: Ei omaan silmään ainakaan mitään eroa tullut, vaikka muuttikin paint.netillä sen dds:n DXT3:ksi.
Kiitoksia, oli jäänyt näköjään mulla rasti pois tuosta mipmap kohdasta.truck-king kirjoitti:Jaa, mikäköhän siinä sitten on. Itselläni nimittäin läheltä katsottuna tekstuuri ei muutu miksikään. Mutta sitten se väreily mikä alkaa kauempaa katsottuna, niin sitä ei tässä ole. Ja tälläisillä asetuksilla sen tallensin:Jellona77 kirjoitti:Edit: Ei omaan silmään ainakaan mitään eroa tullut, vaikka muuttikin paint.netillä sen dds:n DXT3:ksi.
Mulla ainakin on.Jannu kirjoitti:Onko muilla tos isoladon pääty oves joku näkymätön seinä?
Mulla ei ole..Traktorimies_ kirjoitti:Mulla ainakin on.Jannu kirjoitti:Onko muilla tos isoladon pääty oves joku näkymätön seinä?
Mä sain toimimaan niin, että otin collisionit pois ovista.Traktorimies_ kirjoitti:Mulla ainakin on.Jannu kirjoitti:Onko muilla tos isoladon pääty oves joku näkymätön seinä?
![]() | Lataa tästä... |