Mulla taas otti alkuperäsee lissuu kiinni ilman...urakkamies kirjoitti:Ei mullakaan ottanut edes kolmion kanssa tuota perään, mutta pienellä säädöllä sain laitettua niin, että ottaa normaalisti nostolaitteeseen.

Mulla taas otti alkuperäsee lissuu kiinni ilman...urakkamies kirjoitti:Ei mullakaan ottanut edes kolmion kanssa tuota perään, mutta pienellä säädöllä sain laitettua niin, että ottaa normaalisti nostolaitteeseen.
Toimii tämä MP:ssä, mutta itsellä silppuri lähti päälle B napista.Fergu135 kirjoitti:Ei ole mp!
Kärri kiinnittyy iha oikeeseen paikkaan, sun pitää kääntää hiirestä torvi oikeeseen suuntaan että osuu kärriin!Farmari344 kirjoitti:Mä en saa tohon silppurii kärryjä kii. Ne menee aina siihe peräkoukkuu eikä se rehu tuu sit kärryihi. Onko mulla väärät kärryt vai?
Siihe ei tuu sitä vihreetä kiinitys merkkiä sun pitää vaa painaa Q:ta oikeel kohtaa.Farmari344 kirjoitti:Mä en saa tohon silppurii kärryjä kii. Ne menee aina siihe peräkoukkuu eikä se rehu tuu sit kärryihi. Onko mulla väärät kärryt vai?
Kiitokset sulle! Nyt pelittää.1999 kirjoitti:Siihe ei tuu sitä vihreetä kiinitys merkkiä sun pitää vaa painaa Q:ta oikeel kohtaa.Farmari344 kirjoitti:Mä en saa tohon silppurii kärryjä kii. Ne menee aina siihe peräkoukkuu eikä se rehu tuu sit kärryihi. Onko mulla väärät kärryt vai?
fiat680 kirjoitti:Mut oisko sitä linkkiä
no kiitosta mahtavasta vinkistä kun ei löydy -_-Valtra_mies kirjoitti:Menkää kattoon muilta foorumeilta, jos tää vaikka olis jossain jaossaVoisin itekki uppia sen tänne mutta en viitti ku kinuatte kokoajan sitä
Et uppisi sitä jos et tietäisi et porukka haluu linkin. Mutta sentis teidän ei tarvi rupee spammimaa..Valtra_mies kirjoitti:Menkää kattoon muilta foorumeilta, jos tää vaikka olis jossain jaossaVoisin itekki uppia sen tänne mutta en viitti ku kinuatte kokoajan sitä
Kiitti!juhijeejee kirjoitti:Tässä pojille uutta linkkiä! Purkakaa se, siellä on ne kaikki 3. http://www.sendspace.com/file/dl2z2x
No tossa on kaks viestiä ylempänä, ettekö koskaan voi lukee mitää vai ootko sokee?agrolift kirjoitti:Voisiko joku laittaa uudet linkit