Ingame:subarulinus
textures:google kuvahaku ja subarulinus
renkaitten skinit on Farmari99:n tekemät (ne on tosi hienot)
![]() | Lataa tästä... |
VOISKO JOKU LAITTAA TÄN FS13
![]() | Lataa tästä... |
Omaan modiin mitään lupia tarvii kysyy.jyri kirjoitti:Onkos luvat?
No sitä vähän minäkinMaankääntäjä kirjoitti:Omaan modiin mitään lupia tarvii kysyy.jyri kirjoitti:Onkos luvat?
Epäilen et toi on kumminkii laitettu jonkun traktorin päälle, eli pitäs kysyy siltä kenen oman raktorin päällä se on.Maankääntäjä kirjoitti:Omaan modiin mitään lupia tarvii kysyy.jyri kirjoitti:Onkos luvat?
No nyt sun nimi on kreduis niin ja muuten miten se kuva saadaan näkyviinFarmari99 kirjoitti:Opettele nyt laittamaa se kuva näkyviin.Ja jumalauta minun nimi kreduihi, ku näkyy oleva minun tekemät renkaan skinit.
Ku oot upannu sen, nii siinä alempana on se juttu, misä on niitä linkkejä, niin otat sieltä sen Iso kuva. (En muista, mikä BBCode se on.subarulinus kirjoitti:No nyt sun nimi on kreduis niin ja muuten miten se kuva saadaan näkyviinFarmari99 kirjoitti:Opettele nyt laittamaa se kuva näkyviin.Ja jumalauta minun nimi kreduihi, ku näkyy oleva minun tekemät renkaan skinit.
No sitte...Massey_man kirjoitti:Epäilen et toi on kumminkii laitettu jonkun traktorin päälle, eli pitäs kysyy siltä kenen oman raktorin päällä se on.Maankääntäjä kirjoitti:Omaan modiin mitään lupia tarvii kysyy.jyri kirjoitti:Onkos luvat?
Heinän teko ei ole todellakaan helppoa! Ootteko koskaa ite tehny?Akriamies kirjoitti:Sitten painat hiiren 2 näppäintä ja sieltä kopio kuvan osoite ja sitten laitat viestiin tälläsen ja siiten liitä siihen väliin. Noin Helppoa kun heinän teko.