This is a great valtra mod that i made, the mod in the videos it private but the only thing different is that this is blue.
Credits
gazzar
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Vetäis ny jo vitun päähänsä.KuusNeliä kirjoitti:This is a great valtra mod that i made
Taas löyty tosi järkevä jätkä...taistelu jaska kirjoitti:Toihan on ihan selevästi ännän alumperin tekemä... eri värinen vaan...
No voi saatana! Heti joku on valittamassa jos joku toinen sanoo jotain!Natikkakuski kirjoitti:Taas löyty tosi järkevä jätkä...taistelu jaska kirjoitti:Toihan on ihan selevästi ännän alumperin tekemä... eri värinen vaan...
Mite jonku mielest toi voi olla komia?ojamäki fin kirjoitti:Onko paritlähtee jos on parit turvesuolle komee on
Koska Ännä.KuusNeliä kirjoitti:Tosa on parit. Miks toi konepelli kiiltelee sillai ku CD levy?
kiitti kun kerroitKuusNeliä kirjoitti:Tosa on parit. Miks toi konepelli kiiltelee sillai ku CD levy?
'KuusNeliällä...jemex kirjoitti:Ei vittu, kenellä on pokkaa väittää tätä omakseen vaikka Ännä on tehny sen, nii ja Xarion.
Ensinnäkin, KuusNeliä ei oo tehny tätä, toiseks, ei kannata tulla pätemään, jos luulee, että se on tehny tän.taistelu jaska kirjoitti:'KuusNeliällä...jemex kirjoitti:Ei vittu, kenellä on pokkaa väittää tätä omakseen vaikka Ännä on tehny sen, nii ja Xarion.Ja ees joku mode/admin tulkaa poestaan tää aihe mun puolesta...
En oo tehny tätä. ja sitä paitti tosa mun viestis lukee et "Gamemodingista ladattu"taistelu jaska kirjoitti:'KuusNeliällä...jemex kirjoitti:Ei vittu, kenellä on pokkaa väittää tätä omakseen vaikka Ännä on tehny sen, nii ja Xarion.Ja ees joku mode/admin tulkaa poestaan tää aihe mun puolesta...
Entarkottanu jaskaa vaa tän tekiää!traktorimies 66 kirjoitti:No voi saatana! Heti joku on valittamassa jos joku toinen sanoo jotain!Natikkakuski kirjoitti:Taas löyty tosi järkevä jätkä...taistelu jaska kirjoitti:Toihan on ihan selevästi ännän alumperin tekemä... eri värinen vaan...