1. Avaa haluamasi modi Giants Editorissa, ja valitse se osa siitä jonka haluat saada SkecthUppiin. Valitse seuraavaksi File -> Export Selection ja tallenna se osa haluamaasi paikkaan, .obj-muodossa.


2. Avaa Blender, ja valitse File -> Import -> Wavefront (.obj)... ja tuo haluamasi osa oletusasetuksilla.


3. Tuodun objektin ympärillä saattaa olla epämääräisiä objekteja jotka ovat peräisin Blenderistä, ne kannattaa poistaa valitsemalla poistettava objekti hiiren oikealla näppäimellä ja painamalla sen jälkeen Delete-näppäintä. Sen jälkeen valitse tuotava objekti hiiren oikealla näppäimellä ja valitse File -> Export -> 3D Studio (.3ds)...
Valitse tallennuspaikka, ja vie objekti sinne.

4. Avaa Google SkethUp, ja valitse File -> Import ja valitse tiedostotyypiksi 3DS Files (.3ds). Valitse tuotava tiedosto, ja paina avaa.

5. Nyt objektin pitäisi olla SkethUpissa. Sitä pääsee muokkaamaan kun painaa modelin kohdalla hiiren oikealla ja painaa Explode, ja toistaa tämän niin monta kertaa että Explode-toiminto ei enää onnistu.

Toivottavasti ohjeestani oli apua. Rakentavaa palautetta saa antaa, ja mahdollisista virheitä ilmoittaa.