Sitten valitset sen klikkaamalla sitä

Sitten klikkaat kohtaa Rigid body

Kun olet klikannut kohtaa Rigid body sen alapuolelle tulee valikko jossa on static, dynamic ja kinematic
valitsette dynamicin

Nyt vain tallennatte ja esine on kova
jiiikoo kirjoitti:Kiitoksia paljon tästä on apua
Siis tarkotat tolla nostolla sitä,että siitä tulee sellanen bajamaja tyylinen että se ei ole kiinni maassa? Tästä tutoriaalista oli apua,kiitos!Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä
Kaikki kovaksi ja tallennameikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laittomikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Juurikin sellainen ja saathan sen maahan kiinni jos laitat sitä vähän maan-alleClaas_FANI kirjoitti:Siis tarkotat tolla nostolla sitä,että siitä tulee sellanen bajamaja tyylinen että se ei ole kiinni maassa? Tästä tutoriaalista oli apua,kiitos!Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä
Not WörkTimzze kirjoitti:Kaikki kovaksi ja tallennameikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laittomikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Katsoppas minun ohjetta..meikäpoeka kirjoitti:Not WörkTimzze kirjoitti:Kaikki kovaksi ja tallennameikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laittomikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Kröhöm. Kukas sen ohjeen sulle laittoi? Ei herneitä nenään kiitos, toivottavasti toimii muillakin.[/quote]Jellona77 kirjoitti:Katsoppas minun ohjetta..
Kyllä tää mulla toimiiNo joo, sä kerroit! mutta pistin että kaikki tietää!, se minun tekemä aihe toimii..Koozzi kirjoitti:Kröhöm. Kukas sen ohjeen sulle laittoi? Ei herneitä nenään kiitos, toivottavasti toimii muillakin.Jellona77 kirjoitti:Katsoppas minun ohjetta..
Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
No ei ton molemmilta puolin maalaamisen oitäs ainakaan auttaa...Ps:Käytä edit nappia,elä tuplapostaa...hepa kirjoitti:Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Varmaan sen takia tuplapostasi, koska halusi vastauksen tuohon kysymykseen, eikä kukaan lue näitä vanhoja aiheita muutakuin sitten kun ne on tossa "Näytä uudet viestit"-kohdassaRainBow kirjoitti:No ei ton molemmilta puolin maalaamisen oitäs ainakaan auttaa...Ps:Käytä edit nappia,elä tuplapostaa...hepa kirjoitti:Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Rakennan rakennuksia sketupissa suhteella 1:100 ja kun vien ne sitten Giantsilla peliin joudun scalet muuttaa "1" "0.045".ksi. Löytyisköhän sellaista ohjetta, millä saisi muunkin kokoiset modin kovaksi.Valtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" .
Joo, tuli huomattua jälkeen päinValtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" .