Esineet koviksi

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita liittyen Farming Simulator peliin.
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Ekaksi avaat giantsissa haluamasi ´´esineen´´
Kuva
Sitten valitset sen klikkaamalla sitä
Kuva
Sitten klikkaat kohtaa Rigid body
Kuva
Kun olet klikannut kohtaa Rigid body sen alapuolelle tulee valikko jossa on static, dynamic ja kinematic
valitsette dynamicin

Kuva
Nyt vain tallennatte ja esine on kova
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
City^
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4894
Liittynyt: 12.11.2009 11:52
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Etelä-karjala

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja City^ »

JES!! Kiitos!
JiiiKoo
Viestit: 1420
Liittynyt: 17.01.2010 13:02
Kielet: Suomi kai....

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja JiiiKoo »

Kiitoksia paljon tästä on apua :D
Kuva
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

jiiikoo kirjoitti:Kiitoksia paljon tästä on apua :D
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Simulation »

kiitti, mutta mitä ne kaks muuta tarkottaa, static ja kinematic?
Avatar
Ropsutv
Viestit: 1888
Liittynyt: 07.01.2010 16:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Ylivieska
Kielet: Suomi ja Enkku
Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ropsutv »

Sitä mäki ihmettelen.
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä :mrgreen:
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä ;)
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

Minulla ei toiminut tuo kavksi laitto :cry: mikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Avatar
Claas_FANI
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1039
Liittynyt: 02.10.2009 21:56

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Claas_FANI »

Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä :mrgreen:
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä ;)
Siis tarkotat tolla nostolla sitä,että siitä tulee sellanen bajamaja tyylinen että se ei ole kiinni maassa? Tästä tutoriaalista oli apua,kiitos!
Kuva
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

meikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laitto :cry: mikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Kaikki kovaksi ja tallenna
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Claas_FANI kirjoitti:
Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä :mrgreen:
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä ;)
Siis tarkotat tolla nostolla sitä,että siitä tulee sellanen bajamaja tyylinen että se ei ole kiinni maassa? Tästä tutoriaalista oli apua,kiitos!
Juurikin sellainen ja saathan sen maahan kiinni jos laitat sitä vähän maan-alle ;)
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

Timzze kirjoitti:
meikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laitto :cry: mikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Kaikki kovaksi ja tallenna
Not Wörk :x
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Koozzi
Viestit: 1512
Liittynyt: 24.12.2009 09:47

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Koozzi »

meikäpoeka kirjoitti:
Timzze kirjoitti:
meikäpoeka kirjoitti:Minulla ei toiminut tuo kavksi laitto :cry: mikä onkelma vois olla? vai pitääkö kaikki käydä erikseen laittamassa kovaksi ja tallentaa aina välillä?
Kaikki kovaksi ja tallenna
Not Wörk :x
Katsoppas minun ohjetta.. ;)
Kuva
Koozzi
Viestit: 1512
Liittynyt: 24.12.2009 09:47

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Koozzi »

Jellona77 kirjoitti:Katsoppas minun ohjetta.. ;)
Kröhöm. Kukas sen ohjeen sulle laittoi? Ei herneitä nenään kiitos, toivottavasti toimii muillakin.[/quote]
No joo, sä kerroit! mutta pistin että kaikki tietää!, se minun tekemä aihe toimii.. ;)
Kuva
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Koozzi kirjoitti:
Jellona77 kirjoitti:Katsoppas minun ohjetta.. ;)
Kröhöm. Kukas sen ohjeen sulle laittoi? Ei herneitä nenään kiitos, toivottavasti toimii muillakin.
No joo, sä kerroit! mutta pistin että kaikki tietää!, se minun tekemä aihe toimii.. ;)
Kyllä tää mulla toimii
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Venom »

Ei toimi mul, edelleen pystyy ajaleen läpi.
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Fergu135
Viestit: 1538
Liittynyt: 30.01.2010 14:51

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Fergu135 »

Mullakaan ei toiminu.
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Laittakaas mulle yv:nä joku halli tms. Niin laitan kovaksi
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Avatar
hepa
Viestit: 79
Liittynyt: 28.04.2009 08:05
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kangasala

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja hepa »

Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Avatar
hepa
Viestit: 79
Liittynyt: 28.04.2009 08:05
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kangasala

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja hepa »

hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

hepa kirjoitti:
hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????
No ei ton molemmilta puolin maalaamisen oitäs ainakaan auttaa...Ps:Käytä edit nappia,elä tuplapostaa...
Volvomies on erimies.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ännä »

RainBow kirjoitti:
hepa kirjoitti:
hepa kirjoitti:Mulla ei kans onnistunut kovettaminen. Onkohan asiassa perää jotta esim. seinät pitäisi maalata molemminpuolin?. Kokeilen sitä vielä tekemällä pelkän kuution.
Onkohan mun kysymykseen mitään vinkkiä????
No ei ton molemmilta puolin maalaamisen oitäs ainakaan auttaa...Ps:Käytä edit nappia,elä tuplapostaa...
Varmaan sen takia tuplapostasi, koska halusi vastauksen tuohon kysymykseen, eikä kukaan lue näitä vanhoja aiheita muutakuin sitten kun ne on tossa "Näytä uudet viestit"-kohdassa
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" . ;)
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Avatar
hepa
Viestit: 79
Liittynyt: 28.04.2009 08:05
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kangasala

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja hepa »

Valtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" . ;)
Rakennan rakennuksia sketupissa suhteella 1:100 ja kun vien ne sitten Giantsilla peliin joudun scalet muuttaa "1" "0.045".ksi. Löytyisköhän sellaista ohjetta, millä saisi muunkin kokoiset modin kovaksi. :)
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Valtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" . ;)
Joo, tuli huomattua jälkeen päin :? Mutta vaikuttaisko se jos pistäs sen ketsupissa pieneks?
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”